Arisco - Aktualnosci


Aktualizacje do wersji 5.9

14.05.2018 | Wydarzenia

Do większości naszych programów pojawiły się aktualizacje do wersji 5.9 🆕
W bardzo łatwy sposób możesz zweryfikować, czy posiadasz już najnowszą wersję: wystarczy w menu "Pomoc" wybrać odpowiednią opcję sprawdzającą 💻



Praca w dniu 2 Maja

02.05.2018 | Wydarzenia

Szanowni Państwo,

W dniu 2 Maja 2018r. firma Arisco pracuje w godzinach 8-15.



Zmieniamy się dla Ciebie!

26.04.2018 | Wydarzenia

Wprowadzamy kolejne zmiany organizacyjne, mające na celu zwiększenie dostępności pomocy technicznej dla każdego użytkownika oprogramowania naszego autorstwa. Chcemy, aby nasza pomoc była jeszcze bardziej skuteczna a czas oczekiwania na rozpatrzenie sprawy jeszcze krótszy. Usprawniliśmy działanie linii telefonicznej pomocy technicznej, umożliwiając szybsze uzyskanie informacji o stanie zgłoszenia. W najbliższym czasie będziemy informować o kolejnych zmianach w naszej firmie.
Czekamy na Twoją opinię na ten temat - prosimy, prześlij ją na adres pomoc@arisco.pl.


Zmieniamy się dla Ciebie!



Praca w Wielki Piątek

30.03.2018 | Wydarzenia

W dniu 30.03.2018r. firma Arisco pracuję w godzinach 8-14. W przypadku pilnych zgłoszeń do pomocy technicznej będą one przyjmowane do godziny 15.



Arisco obrazek programu

Firma ARISCO świadoma zmian związanych z wejściem w życie RODO

16.03.2018 | Wydarzenia

Szanowni Państwo.

Pragniemy poinformować, iż w związku z nadchodzącymi zmianami, wszyscy pracownicy firmy ARISCO zostali objęci ścieżką szkoleniową w zakresie zasad oraz wymogów wdrożenia Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) nr 2016/679, znanego powszechnie jako RODO, wchodzącego w życie od 25 maja 2018 r.

W ramach szkolenia zostały określone wymogi formalne i prawne, jakie spełniać będzie nasza firma w świetle nowych przepisów. Na okoliczność zmian został powołany zespół odpowiedzialny za proces przygotowania wszystkich niezbędnych procedur związanych z szeroko pojęta tematyką RODO.



Arisco obrazek programu

Nowe funkcje dostepne od wersji 5.8 w każdej aplikacji Arisco

05.03.2018 | Wydarzenia

Z przyjemnością informujemy naszych Klientów, iż od wersji 5.8 wszystkie programy firmy Arisco posiadać będą nowe funkcje, które w znaczący sposób powinny poprawić komfort pracy na naszych programach.



Dzięki temu rozwiązaniu usprawnisz pracę związaną z tworzeniem i prowadzeniem Indywidualnych Planów Wsparcia w Domu Pomocy Społecznej.

24.01.2018 | Wydarzenia

Szanowni Państwo,

 Każdy pracownik zespołu terapeutycznego, w ramach swych codziennych obowiązków służbowych, powinien dążyć do ciągłego usprawnienia procesu pracy związanego z Indywidualnymi Planami Wsparcia. Jednak aby cokolwiek usprawnić należy zadać sobie kilka zasadniczych pytań, które pozwolą nam ocenić i wybadać gdzie widzimy szansę na poprawę. Oto zestaw kilku pytań, które warto sobie zadać i na ich podstawie ocenić dotychczasową pracę przy tworzeniu Indywidualnych Planów Wsparcia.

  1. Czy tworzenie i prowadzone planów wsparcia jest dla Państwa pracochłonne?

TAK         NIE

  1. Czy w przypadku Państwa jednostki pojawiają się uwagi odnośnie planów wsparcia w wyniku przeprowadzanej kontroli?

TAK         NIE

  1. Czy odczuwają Państwo trudność w dostępie i przepływie informacji między osobami prowadzącymi i realizującymi zajęcia w ramach planów wsparcia dla podopiecznych?

TAK         NIE

  1. Czy zdarzają się Państwu sytuacje w których jest konieczność nanoszenia poprawek na stworzonych planach a co za tym idzie konieczność ich ponownego przepisywania lub drukowania z poprawkami?

TAK         NIE

  1. Czy przydatne byłoby rozwiązanie do porównania i analizy planów wsparcia z okresu na okres?

TAK         NIE

  1. Czy pracochłonne jest właściwe ocenianie i porównywanie ocen z okresu na okres w prowadzonych Planach Wsparcia?

TAK         NIE

 

Jeśli odpowiedziałaś/eś twierdząco na większość z tych pytań, warto zastanowić się nad podjęciem działań, które pozwolą na usprawnienie procesu tworzenia Indywidualnych Planów Wsparcia. W przypadku gdy co najmniej 3 odpowiedzi są twierdzące - zachęcamy do zapoznania się z naszym Modułem do prowadzenia planów wsparcia w programie DOM. Moduł ten powstał z  wykorzystaniem wiedzy osób, które na co dzień  tworzą i realizują plany wsparcia w DPS-ach a ich celem było usprawnienie procesu w którym bierze udział zespół terapeutyczny. Z pomocą Modułu Indywidualnych Planów Wsparcia pod systemem DOM, wspomniany zespół specjalistów z powodzeniem osiąga nadrzędny cel swojej pracy jakim są pozytywne wyniki w ramach prowadzonych zajęć terapeutycznych.

            Zachęcamy do zapoznania się z opisem modułu jak i wersją demo. Materiały te znajdą Państwo w zakładce oferta na naszej stronie: DOM - Moduł IPW



Szybki kanał dostępu do Działu Pomocy Technicznej

04.01.2018 | Wydarzenia

Szanowni Państwo,

Ze względu na wzmożony okres pracy Działu Pomocy Technicznej prosimy o rejestrowanie zgłoszeń w zakresie pomocy technicznej zgodnie z udostępnionym nowym kanałem kontaktu poprzez formularz zgłoszeniowy.

W aplikacjach firmy Arisco dostępna jest funkcjonalność, umożliwiająca elektroniczne przekazanie swoich problemów z aplikacją, bezpośrednio do Działu Pomocy Technicznej.

 

Funkcjonalność ta dostępna jest w menu "Pomoc", opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej".

 

Dlaczego warto skorzystać z tej opcji?

  • automatycznie przesyłane są informacje techniczne (m.in. wersja posiadanego programu, wersja silnika baz danych),
  • zgłoszenie trafia automatycznie do bazy zgłoszeń Arisco - nie ma potrzeby czekania na połączenie z konsultantem,
  • zgłoszenia zgłaszane automatycznie są realizowane w pierwszej kolejności,
  • mają Państwo możliwość dokładnego opisania problemu.

Strona 1 z 32