• KONTAKT
  • -->
    Arisco - Aktualnosci


    WEBINARIUM: DOM - TeMonit monitoring temperatury podopiecznych – premiera nowego modułu

    03.07.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

         W związku z trwającą epidemią koronawirusa,przygotowaliśmy Moduł służący do pomiaru temperatury podopiecznych TeMonit. Moduł ten stanowi doskonałe narzędzie diagnostyczne do walki z COVID-19 i udostępniamy go bezpłatnie użytkownikom systemu DOM.

    TeMonit jest częścią większej całości, projektu Pomagamy w Opiece nad którym firma ARISCO pracuje od dwóch lat. Pomagamy w Opiece to zestaw narzędzi opracowanych w innowacyjnej technologii pozwalającej na pracę w przeglądarce internetowej.

         Wszystkich zainteresowanych Modułem TeMonit serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym, 30-minutowym webinarium, które odbędzie się 28.07.2020 r. (wtorek) o godzinie 11:00 - pokaz premierowy.
    Dla tych z Państwa, którzy nie będą mogli uczestniczyć w spotkaniu ze względu na okres urlopowy, powtórzymy prezentację 03.09.2020 r. (czwartek) godzinie 11:00.

    Więcej informacji oraz możliwość rejestracji na wydarzenie znajduje się na stronie poświęconej Modułowi TeMonit: KLIKNIJ TUTAJ

     

    Z pozdrowieniami,
    ARISCO



    WEBINARIUM: Nowości i zmiany w programie Finansowo-Księgowym

    23.06.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,
      W związku z pojawieniem się aktualizacji do programu Finansowo-Księgowego (6.8.0), chcielibyśmy zaprezentować nowe funkcjonalności oraz zmiany wprowadzone w aplikacji.

    Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do udziału w bezpłatnym 30-minutowym webinarium, które odbędzie się 30.06.2020r. (wtorek) o godzinie 11:00.

    Aby zgłosić swój udział w spotkaniu, prosimy o kliknięcie w poniższy link:

    ZAREJESTRUJ SIĘ

    Z pozdrowieniami, ARISCO

    email: szkolenia@arisco.pl

    tel: 42 648-03-00

     

     



    WEBINARIUM: DOM - TeMonit monitoring temperatury podopiecznych - pokaz przedpremierowy

    17.06.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

       W związku z trwajacą epidemią koronawirusa,przygotowaliśmy Moduł służący do pomiaru temperatury podopiecznych TeMonit. Moduł ten stanowi doskonałe narzędzie diagnostyczne do walki z COVID-19 i udostępniamy go bezpłatnie użytkownikom systemu DOM.
      TeMonit jest częścią większej całości, projektu Pomagamy w Opiece nad którym firma ARISCO pracuje od dwóch lat. Pomagamy w Opiece to zestaw narzędzi opracowanych w innowacyjnej technologii pozwalającej na pracę w przeglądarce internetowej.

    Wszystkich zainteresowanych Modułem TeMonit serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym, 30-minutowym webinarium, które odbędzie się 25.06.2020 r. (czwartek) o godzinie 10:00.
    Będzie to pokaz przepremierowy.

    Aby zgłosić swój udział w spotkaniu, prosimy kliknąć w poniższy link i zarejestrować swoje uczestnictwo:
    ZAREJESTRUJ SIĘ!

    Z pozdrowieniami, ARISCO
    email: sprzedaz@arisco.pl
    tel: 42-648-03-25



    Arisco obrazek programu

    Aktualizacja programów Arisco do wersji 6.8/6.18 już dostępna!

    15.06.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

    od 15 czerwca 2020 r. dostępne są już najnowsze aktualizacje naszych programów. Aktualizacja zwiększa numer wersji - odpowiednio - do wartości 6.8 lub 6.18.

    Oprócz szeregu zmian w funkcjonalności przypominamy, że aktualizacja 6.8 / 6.18 zakłada:

    1. Posiadanie zainstalowanego silnika baz danych Firebird w wersji 2.5.
    2. Zaktualizowaną struktury wewnętrznej baz danych (tzw. ODS) do wersji odpowiedniej dla silnika baz danych Firebird 2.5. wszystkich baz danych - zarówno bazy arisco.gdb jak i poszczególnych baz danych poszczególnych programów (np. magazyn.gdb, ka_pl.gdb, shufk.gdb itd.)



    Webinarium - nowości i zmiany w ramach systemu DOM

    05.05.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

    w związku z nadchodzącym wydaniem kolejnej, dużej aktualizacji systemu DOM, chcielibyśmy Państwa zaprosić na bezpłatne, 1-godzinne webinarium poświęcone nowościom i zmianom w aplikacji DOM. Najważniejszą z nich jest współpraca programu DOM i FK, pozwalająca na przekazywanie przypisów i odpisów z jednego systemu do drugiego w oparciu o schematy księgowania. Z pewnością zaciekawi Państwa też edytor wzorców dokumentów oraz mechanizmy zbiorczych operacji na odpłatnościach i depozytach. Ponadto pokażemy zmiany i udoskonalenia systemu oraz nowości związane z modułami projektu na tablet Pomagamy w opiece. Zapraszamy serdecznie, będzie dużo nowości i ciekawych rozwiązań.

    Terminy webinariów:

    • 08.05.2020 godz:10:00
    • 12.05.2020 godz:10:00
    • 14.05.2020 godz:10:00
    • 19.05.2020 godz:10:00

    UWAGA

    Ze względu na duże zainteresowanie został przygotowany dodatkowy termin webinarium zaplanowany na dzień 21.05.2020 godz: 10:00. Ilość dostępnych miejsc 6

    Maksymalna liczba uczestników na wybrany termin to: 25.

    Aby zgłosić swój udział w spotkaniu, uprzejmie proszę o wysłanie maila na adres: szkolenia@arisco.pl
    wpisując w temacie „Webinarium DOM + wybrany termin”, a w treści wiadomości nazwę jednostki oraz imię i nazwisko uczestnika.



    DPS-y WALCZĄ Z PANDEMIĄ KORONAWIRUSA!

    16.04.2020 | Wydarzenia

    Na portalu DPS.PL uruchomiliśmy nową platformę, na której można znaleźć informacje o walce DPS-ów z koronawirusem. 
    Już teraz można tam znaleźć informacje o dostępnych środkach i o darmowych przyłbicach.
     
    Wiesz jak się przygotować do walki z wirusem w DPS? Podziel się z nami informacjami. 
    Twoja placówka potrzebuje pomocy? Wypełnij formularz z prośbą o pomoc! 
    Chciałbyś wspomóc którąś z placówek? Przejrzyj listę z zapotrzebowaniem. 
    A może masz ciekawą relację z wydarzeń z tym związanych? 
    Wymieńmy się informacjami. 
    WSPÓLNIE DAMY RADĘ! 
     


    Życzenia Wielkanocne

    10.04.2020 | Wydarzenia

    Święto Wielkiej Nocy to czas otuchy i nadziei,
    czas odradzania się wiary w pokonanie przeciwności losu.

    W tym jakże trudnym dla nas wszystkich okresie Życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły radość,
    pokój oraz wzajemną życzliwość. By stały się źródłem wyzwolenia nowych pokładów energii do wspólnej walki z koronawirusem!

    Zespół ARISCO



    Obsługa klienta w czasach pandemii koronawirusa

    25.03.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,
    Mija właśnie drugi tydzień od ogłoszenia w Polsce pandemii koronawirusa. Pomimo trudnych czasów izolacji i konieczności dostosowania sposobu świadczenia usług do obowiązujących przepisów pragnę poinformować, iż udało Nam się z powodzeniem wdrożyć procedury zapewniające utrzymanie wysokiej jakości obsługi.

    Niezmiennym pozostaje pełna i szybka obsługa wszystkich Naszych Klientów za pośrednictwem trzech kanałów:

    1. Obsługi zgłoszeń dot. pomocy techcznej - przesyłanych zdalnie.
    2. Obsługi wiadomości e-mail.
    3. Obsługi połączeń telefonicznych.

    Na dzień dzisiejszy obsługa Naszych Klientów realizowana jest na bieżąco, praktycznie bez żadnych opóźnień. Zgłoszenia dotyczące pomocy techczniej, zgłaszane za pośrednictwem interaktywnych formularzy, dostępnych z poziomu aplikacji Arisco jak i na naszej stronie internetowej, są realizowane zgodnie z czasem i kolejnością ich rejestrowania.

    Aktualnie średni czas podjęcia reakcji na problem zgłoszony przez Klienta wynosi około 10 minut.

    Jedynym ograniczeniem w zakresie dotychczas realizowanych prac jest - co oczywiste - zawieszenie na czas nieokreślony szkoleń wykonywanych w siedzibie Klienta.

    Niemniej jednak, możliwe jest wykorzystanie posiadanych przez nas platform, umożliwiających przeprowadzenie tych samych szkoleń w formie zdalnej. W przypadku zainteresowania taką formą szkolenia, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży drogą mailową: sprzedaz@arisco.pl , lub telefonicznie: (42) 648-03-20.

    Jeśli potrzebują Państwo dodatkowego wsparcia technicznego lub chcą uzyskać wiedzę w zakresie organizacji pracy zdalnej na systemach firmy ARISCO - również zapraszamy do kontaktu. Wystarczy zgłosić stosowne pytanie za pośrednictwem interaktywnych formularzy zgłoszeń, dostepnych w każdej naszej aplikacji (menu "Pomoc" / "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej").

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji i życzymy dużo zdrowia w tych trudnych czasach.

    Z wyrazami szacunku,
    Dyrektor Pionu Obsługi Klienta,

    Zbigniew Szymański.


    Strona 1 z 39