Pakiety
Zakres integracji GOMiG KSZOB

Zakres integracji GOMiG KSZOB

Pakiet: Administracja

Zakres integracji obejmuje:

  • pracę na jednej wspólnej bazie osobowej zawierającej wszystkie informacje o osobach prawnych i osobach fizycznych zarejestrowanych w gminie (bez zbędnej integracji i przenoszenia danych z jednego systemu do drugiego),
  • księgowanie naliczeń wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami bezpośrednio na konta księgowe systemu KSZOB z możliwością cofnięcia poszczególnych operacji księgowania z uwzględnieniem tej zmiany w bazie systemu KSZOB,
  • automatyczna współpraca z programem UPK - możliwość nadawania spod systemu GOMiG numerów Wirtualnych Kont Bankowych (zarówno dla poszczególnych rekordów jak i w opcji grupowego dodania),
  • automatyczna współpraca z programem KASA,
  • możliwość przyporządkowania kont wymiarowych do obszarów jednocześnie w systemie GOMiG oraz w systemie KSZOB, co wynika z faktu, iż oba systemy pracują na jednej bazie danych,
  • podgląd stanu konta płatnika z poziomu aplikacji GOMiG.

 

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.