Pakiet:
Administracja
Praca w systemie SORAD w głównej mierze opiera się na informacji o radnych, których w zależności od danej kadencji przypisujemy do rady, komisji i zarządu. Dlatego też istotną sprawą było opracowanie modułu ukierunkowanego na gromadzenie i przetwarzanie danych o radnych.
W tym celu system SORAD został wyposażony w moduł rejestracji:
kadencji,
radnych powołanych na daną kadencję,
sołtysów,
gości biorących udział sesjach i posiedzeniach,
oraz moduł umożliwiający tworzenie struktur:
rady,
komisji,
zarządu.
Podstawową zaletą ewidencji danych związanych z rejestrem radnych w programie SORAD jest automatyczne tworzenie historii zmian karty radnego, co gwarantuje użytkownikowi stały dostęp do poprzednich wersji danych. System daje nam również możliwość wygenerowania zestawienia z historią działalności wybranego radnego w okresie wszystkich kadencji jakie będą docelowo rejestrowane w systemie SORAD.
Dodatkowo w przypadku prowadzenia rejestru sołtysów program został wyposażony w moduł drukowania kopert z danymi adresowymi sołtysów. Drukowanie dostępne jest indywidualnie dla wybranego sołtysa lub jako korespondencja seryjna umożliwiająca drukowanie kopert w przypadku wysyłki listów do wszystkich sołtysów.