Oferta/
GOMiG-ODPADY/
GOMiG PSZOK
GOMiG PSZOK
Moduł GOMiG-PSZOK stanowi aplikację osadzoną na serwerze Zamawiającego, która działa w oparciu o bazę danych Systemu GOMiG. Operator Systemu GOMiG, na podstawie zarejestrowanych odbiorów ma możliwość tworzenia dokumentów księgowych w systemie KSZOB. Dokumenty te dalej będą umożliwiały obciążenie podatnika kwotą za usługi dodatkowe, zgodnie z przyjętym przez Gminę regulaminem.
Podstawowa funkcjonalność Modułu GOMiG-PSZOK:
1. Możliwość wyszukiwania kont wymiarowych oraz właścicieli z nimi powiązanych,
2. Możliwość stworzenia zlecenia odbioru odpadów przez PSZOK,
3. Możliwość wyszukiwania i wyświetlania zleceń przypisanych do konta i właścicieli z nim powiązanych,
4. Możliwość wydrukowania dla właściciela poświadczenia przyjęcia odpadów przez PSZOK.
Opis procedury obsługi modułu GOMiG PSZOK:
- możliwość weryfikacji mieszkańca przywożącego do PSZOK odpady - weryfikacja pod względem nieruchomości i złożonej deklaracji. Wyszukiwanie wg kryteriów:
- właściciel,
- nieruchomość,
- konto wymiarowe.
- możliwość zarejestrowania odbioru odpadu komunalnego od mieszkańca z uwzględnieniem:
- daty i godziny wykonania usługi,
- rodzaju odebranych odpadów (słownik frakcji),
- ilości (pojemność) odebranych odpadów (wg słownika),
- masy odebranych odpadów,
- kwota usługi,
- opis dodatkowy
- możliwość wydrukowania potwierdzenia odbioru odpadów przez stacje PSZOK dla mieszkańca,
- możliwość wyświetlenia od strony systemu GOMIG Wymiar listy zleceń dodatkowych ze stacji PSZOK (powiązanych z kontem wymiarowym i nieruchomością).
- możliwość stworzenia decyzji jednorazowej na podstawie zlecenia ze stacji PSZOK,
- możliwość rejestracji od strony systemu GOMiG Wymiar dodatkowej usługi dla mieszkańca,
- możliwość wydrukowania potwierdzenia dodatkowej usługi dla mieszkańca wg zdefiniowanego przez użytkownika wzorca wydruku.
powrót do listy produktów