Oprogramowanie do ewidencji sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, przeznaczone dla Urzędów Marszałkowskich. Aplikacja umożliwia automatyczne tworzenie sprawozdań do Ministerstwa Środowiska w oparciu o sprawozdania uzyskane z miast i gmin.
Oferowane oprogramowanie realizuje obowiązek pełnej sprawozdawczości w zakresie odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych zgodnie ze znowelizowaną ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
System zapewnia elektroniczną wymianę danych między urzędami gmin a urzędem marszałkowskim w zakresie sprawozdań określonych w Rozporządzeniu Ministerstwa Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. 2018 poz 1627)
GOMiG – Sprawozdawczość Województwa zapewnia współpracę z systemem GOMiG-Odpady. Obecnie ponad 800 urzędów miast i gmin korzysta z systemu GOMiG w zakresie realizacji zadań związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi.