• KONTAKT
  • -->
    Arisco - Aktualnosci


    Obsługa klienta w czasach pandemii koronawirusa

    25.03.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,
    Mija właśnie drugi tydzień od ogłoszenia w Polsce pandemii koronawirusa. Pomimo trudnych czasów izolacji i konieczności dostosowania sposobu świadczenia usług do obowiązujących przepisów pragnę poinformować, iż udało Nam się z powodzeniem wdrożyć procedury zapewniające utrzymanie wysokiej jakości obsługi.

    Niezmiennym pozostaje pełna i szybka obsługa wszystkich Naszych Klientów za pośrednictwem trzech kanałów:

    1. Obsługi zgłoszeń dot. pomocy techcznej - przesyłanych zdalnie.
    2. Obsługi wiadomości e-mail.
    3. Obsługi połączeń telefonicznych.

    Na dzień dzisiejszy obsługa Naszych Klientów realizowana jest na bieżąco, praktycznie bez żadnych opóźnień. Zgłoszenia dotyczące pomocy techczniej, zgłaszane za pośrednictwem interaktywnych formularzy, dostępnych z poziomu aplikacji Arisco jak i na naszej stronie internetowej, są realizowane zgodnie z czasem i kolejnością ich rejestrowania.

    Aktualnie średni czas podjęcia reakcji na problem zgłoszony przez Klienta wynosi około 10 minut.

    Jedynym ograniczeniem w zakresie dotychczas realizowanych prac jest - co oczywiste - zawieszenie na czas nieokreślony szkoleń wykonywanych w siedzibie Klienta.

    Niemniej jednak, możliwe jest wykorzystanie posiadanych przez nas platform, umożliwiających przeprowadzenie tych samych szkoleń w formie zdalnej. W przypadku zainteresowania taką formą szkolenia, prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży drogą mailową: sprzedaz@arisco.pl , lub telefonicznie: (42) 648-03-20.

    Jeśli potrzebują Państwo dodatkowego wsparcia technicznego lub chcą uzyskać wiedzę w zakresie organizacji pracy zdalnej na systemach firmy ARISCO - również zapraszamy do kontaktu. Wystarczy zgłosić stosowne pytanie za pośrednictwem interaktywnych formularzy zgłoszeń, dostepnych w każdej naszej aplikacji (menu "Pomoc" / "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej").

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji i życzymy dużo zdrowia w tych trudnych czasach.

    Z wyrazami szacunku,
    Dyrektor Pionu Obsługi Klienta,

    Zbigniew Szymański.



    GOMiG bezpłatne zdalne szkolenie w pigułce

    17.03.2020 | Wydarzenia

    Dla wszystkich użytkowników naszego systemu GOMiG proponujemy udział w bezpłatnym,
    30-miniutowym szkoleniu, w ramach którego poruszymy kwestie takie jak:

    • zmiana stawki,
    • obsługa kompostowników,
    • tworzenie wzorców dokumentów
    • obsługa kluczowych opcji zarządzania danymi dla modułu wymiarowego.

    Do dyspozycji pozostawiamy dwa terminy do wyboru:

    • 26.03.2020 godz. 10:00  brak miejsc!
    • 02.04.2020 godz. 10:00  brak miejsc!

    Aby zgłosić uczestnictwo wystarczy krótki mail na adres sprzedaz@arisco.pl z informacją o:
    - wybranym terminie,
    - nazwie jednoski,
    - imieniu i nazwisku uczestnika.

    Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

    W dniu prezentacji na podany adres mailowy wyślemy link do "wirtualnego pokoju".



    Bezpłatna prezentacja opcjonalnych modułów dla systemu ARCHIWUM

    17.03.2020 | Wydarzenia

    W ramach krótkiego, bezpłatnego webinarium, które potrwa do 30 minut dowiecie się Państwo jak usprawnić i ulepszyć
    pracę Waszego archiwum dzięki dodatkowym modułom:

    • ARCHIWUM - Moduł skanowaia i drukowania kodów kreskowych (Aczytniki)
    • ARCHIWUM - Arciwum Dokumentów Elektronicznych ADOK
    • ARCHIWUM - ADOK - Skaner

    Do dyspozycji pozostawiamy dwa terminy do wyboru:

    • 23.03.2020 godz. 10:00
    • 31.03.2020 godz. 10:00

    Aby zgłosić uczestnictwo wystarczy krótki mail na adres sprzedaz@arisco.pl z informacją o:
    - wybranym terminie,
    - nazwie jednoski,
    - imieniu i nazwisku uczestnika.

    Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

    W dniu prezentacji na podany adres mailowy wyślemy link do "wirtualnego pokoju".



    Prezentacja programu ARCHIWUM - webinarium

    11.02.2020 | Wydarzenia

    Zapraszamy do udziału w bezpłatnej zdalnej prezentacji progamu ARCHIWUM. Prezentacja kierowana jest do archiwistów Urzędów Miast i Gmin, które jeszcze nie posiadają licencji na nasz program.

    Do Państwa dyspozycji pozostawiamy dwa teriminy do wyboru:

    • 24.02.2020 r. od 10:00
    • 04.03.2020 r. od 10:00

    Aby zgłosić swój udział, prosimy o mailowe przesłanie
    - nazwy jednoski,
    - imienia i nazwiska uczestnika
    na adres: sprzedaz@arisco.pl z informacją o wybranym terminie.



    Nowa wersja programu do pomocy zdalnej

    15.01.2020 | Wydarzenia

    W związku ze zmianą wersji programu do pomocy zdalnej, od dnia 15 stycznia do uruchomienia połączenia zdalnego z Działem Pomocy Technicznej prosimy używać pliku w wersji 9.

     



    Szkolenie zdalne GOMiG

    02.01.2020 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

    Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym, zdalnym szkoleniu z systemu GOMiG w zakresie:

    1. zamknięcia i otwarcia nowego roku w module wymiarowym,
    2. sposobu konfiguracji, wprowadzania i rozliczania ulg za kompostowniki (nowa funkcjonalność w ramach systemu GOMiG).

     Dostępne terminy szkoleń: 10 stycznia (BRAK WOLNYCH MIEJSC) i 17 stycznia (BRAK WOLNYCH MIEJSC) 2020 godzina 10.00. Czas trwania 30 minut.

    Dodatkowe terminy:

    14 styczeń (BRAK WOLNYCH MIEJSC) 

    27 stycznia (BRAK WOLNYCH MIEJSC)

    29 stycznia 2020 r.

    Proszę o przesyłanie zgłoszeń na szkolenie emailem na adres szkolenia@arisco.pl (ze wskazaniem nazwy jednostki oraz osoby do kontaktu).

     



    Praca w dniu 31.12.2019r.

    31.12.2019 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

    W dniu 31.12.2019 r . firma ARISCO pracuje w godzinach 8 - 14.



    Praca w Wigilię

    23.12.2019 | Wydarzenia

    Szanowni Państwo,

    W dniu 24.12.2019 r. firma ARISCO pracuje w godzinach 8.00-12.00.


    Strona 1 z 38