Arisco


Zgłoszenie wysłane - co dalej?

pomoc zdalnaJeśli Państwa zgłoszenie zostało wysłane, prosimy oczekiwać na kontakt z konsultantem. Zgłoszenia obsługiwane są wg kolejnoœci ich rejestracji.
Jeśli podczas rozmowy konsuntant poprosi o zestawienie połączenia zdalnego, program do wykonania połączenia pobrać można, klikając w obrazek "TeamViewer", widoczny poniżej

Wyślij zgłoszenie do Pomocy Technicznej.

problemy i uwagi W celu uzyskania pomocy technicznej dotyczącej naszych produktów, prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną.
Zgłoszenie przesłać można korzystając z przycisku dostępnego poniżej. Prosimy o podanie jak największej liczby szczegółów.
Po zarejestrowaniu zgłoszenia, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem, celem udzielenia pomocy w rozwiązaniu problemu.


Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej
W przypadku problemów z przesłaniem formularza drogą elektroniczną,
poniżej zamieszczamy numery telefonów, dostępne w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00:
telefontelefon (42) 64 80 330 faxfax (42) 64 80 302
Skontaktuj się z nami przy pomocy poczty elektronicznej: e-mail: pomoc@arisco.pl

2013 ARISCO.Wszelkie prawa zastrzezone.
ARISCO Sp. z o.o. ul. Nawrot 114, 90-029 Łódź
Pracujemy pon-pt w godzinach 8.00-16.00
NIP: 728-14-01-495
KRS: 0000188214 Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego
Kapitał zakładowy: 50 000 zł, w całości wpłacony