Arisco - Pomoc Techniczna

Wyślij zgłoszenie do Pomocy Technicznej

problemy i uwagi W celu uzyskania pomocy technicznej dotyczącej naszych produktów, prosimy o przesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną.
Zgłoszenie przesłać można korzystając z przycisku dostępnego poniżej. Prosimy o podanie jak największej liczby szczegółów.
Po zarejestrowaniu zgłoszenia, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem, celem udzielenia pomocy w rozwiązaniu problemu.

Zgłoszenie wysłane - co dalej?

pomoc zdalna
Jeśli Państwa zgłoszenie zostało wysłane, prosimy oczekiwać na kontakt z konsultantem. Zgłoszenia obsługiwane są wg kolejnoœci ich rejestracji.
Jeśli podczas rozmowy konsultant poprosi o zestawienie połączenia zdalnego, program do wykonania połączenia pobrać można, klikając w obrazek "Zdalna pomoc ARISCO".

W przypadku problemów z przesłaniem formularza drogą elektroniczną, poniżej zamieszczamy numery telefonów, dostępne w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00:
   telefon (42) 64 80 330

   fax (42) 64 80 302

Skontaktuj się z nami przy pomocy poczty elektronicznej: e-mail:    pomoc@arisco.pl