Pakiety
Kancelaria

Kancelaria

Pakiet: Obieg Dokumentów

Moduł Kancelaria to podstawowy element systemu, który umożliwia m.in.:

  • ewidencję poczty przychodzącej i wychodzącej oraz generowanie zestawień korespondencji. Jesteś zainteresowany opcją skanowania poczty przychodzącej? Przeczytaj o module dokumentów elektronicznych
  • utowrzenie dzienników korespondencji
  • pełną ewidencję instytucji, kontrahentów i osób
  • szybkie przeszukiwanie danych dotyczących kontrahentów
  • wielopoziomowy moduł szukania i sortowania
  • drukowanie kopert z blokami adresowymi
  • ewidencję danych teleadresowych osób kontaktu (telefon, mail, WWW)

Opcja konfiguracyjna umożliwia dostosowanie oprogramowania do obecnego kształtu sekretariatu występującego w jednostce (np. ustawienie odpowiedniego symbolu korespondencji). W module Kancelaria można aktywować opcję "Współpraca z Pocztą Polską", wówczas w miejscu znaczka pocztowego na kopercie drukowana będzie informacja o zawartej umowie z Pocztą Polską. W celu uniknięcia dublowania instytucji i osób w bazie kontrahentów system monitoruje proces ich dodawania i ewentualnie wyświetla komunikaty o występowaniu już takiej instytucji i/lub osoby.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.