Sprawdź czy posiadasz aktualną wersję programu – po uruchomieniu programu sprawdź opcję „Pomoc” / „Sprawdź dostępność aktualizacji”.
Jeśli posiadasz aktualną wersję programu i Twój problem nadal występuje – wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej, z poziomu programu („Pomoc” / „Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej”), lub naciśnij
Wypełnij formularzPo zarejestrowaniu zgłoszenia nasz pracownik przeanalizuje problem i skontaktuje się, celem udzielenia pomocy w rozwiązaniu problemu. Zgłoszenia obsługiwane są wg kolejności ich rejestracji.
Jeśli konsultant poprosi o zestawienie połączenia zdalnego, pobierz program używając przycisku poniżej.
Pobierz TeamViewerKSK – Karta Stałego Klienta to usługi pogwarancyjne zapewniane na podstawie Warunków Licencji. W ramach tych usług zapewniamy:
Standardowy czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze. W okresie przedświątecznym oraz na początku każdego miesiąc czas realizacji może się wydłużyć.
W celu uzyskania wersji demonstracyjnej wybranego programu należy skontaktować się działem sprzedaży firmy Arisco:
mailowo: sprzedaz@arisco.pl
lub telefonicznie (42) 648 03 25
Tak może, jednak wymaga to wykupienia licencji wielostanowiskowej.
W ramach zakupu naszych programów oferujemy dostęp do Pomocy Technicznej za pośrednictwem specjalnie przygotowanego systemu zgłoszeń. Jest on dostępny na naszej stronie internetowej w dziale "Pomoc Techniczna" ale również bezpośrednio z poziomu programu.
Należy zarejestrować zgłoszenie z poziomu programu w menu Pomoc-opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej" lub wejść w zakładkę "Pomoc Techniczna" na naszej stronie internetowej.
Program otrzymają Państwo na nośniku CD, istnieje również możliwość, aby w pierwszej kolejności uzyskać dostęp do programu za pośrednictwem e-maila.
Instalacja co do zasady leży po stronie Klienta. Jeśli Klient wykupuje usługę zdalną/na miejscu wówczas nasz specjalista może w ramach takiej usługi wykonać instalację, konfigurację a następnie przystąpić do szkolenia.
Nasza firma oferuje bogaty wachlarz usług dotyczących naszych programów np. Szkolenia, zdalne aktualizacje, backup&restore baz danych, import, modyfikacje programów na zlecenie klienta itp.
Tak, dodatkowe usługi są płatne, część z tych usług ma stałą cenę, jednak niektóre są uzależnione od zakresu prac jakie trzeba wykonać w ramach danej usługi.