Jak uzyskać pomoc techniczną Arisco?

1

Sprawdź wersję posiadanego programu

Sprawdź czy posiadasz aktualną wersję programu – po uruchomieniu programu sprawdź opcję „Pomoc” / „Sprawdź dostępność aktualizacji”.

2

Wyślij zgłoszenie

Jeśli posiadasz aktualną wersję programu i Twój problem nadal występuje – wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej, z poziomu programu („Pomoc” / „Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej”), lub naciśnij

Wypełnij formularz
3

Poczekaj na odpowiedź

Po zarejestrowaniu zgłoszenia nasz pracownik przeanalizuje problem i skontaktuje się, celem udzielenia pomocy w rozwiązaniu problemu. Zgłoszenia obsługiwane są wg kolejności ich rejestracji.

4

Skonfiguruj zdalne połącznie

Jeśli konsultant poprosi o zestawienie połączenia zdalnego, pobierz program używając przycisku poniżej.

Pobierz TeamViewer

Najczęściej zadawane pytania

KSK – Karta Stałego Klienta to usługi pogwarancyjne zapewniane na podstawie Warunków Licencji. W ramach tych usług zapewniamy:

  • Aktualizację oprogramowania (przesyłaną na płytach CD lub e-mailem),
  • Pomoc techniczną (telefoniczną lub e-mailową pomoc ze strony pracowników Działu Pomocy Technicznej ARISCO),
  • Gotowość do świadczenia innych usług (odpłatnych).

Standardowy czas realizacji zamówienia to 3 dni robocze. W okresie przedświątecznym oraz na początku każdego miesiąc czas realizacji może się wydłużyć.

W celu uzyskania wersji demonstracyjnej wybranego programu należy skontaktować się działem sprzedaży firmy Arisco:
mailowo: sprzedaz@arisco.pl
lub telefonicznie (42) 648 03 25

Tak może, jednak wymaga to wykupienia licencji wielostanowiskowej.

W ramach zakupu naszych programów oferujemy dostęp do Pomocy Technicznej za pośrednictwem specjalnie przygotowanego systemu zgłoszeń. Jest on dostępny na naszej stronie internetowej w dziale "Pomoc Techniczna" ale również bezpośrednio z poziomu programu.

Należy zarejestrować zgłoszenie z poziomu programu w menu Pomoc-opcja "Wyślij zgłoszenie do pomocy technicznej" lub wejść w zakładkę "Pomoc Techniczna" na naszej stronie internetowej.

Program otrzymają Państwo na nośniku CD, istnieje również możliwość, aby w pierwszej kolejności uzyskać dostęp do programu za pośrednictwem e-maila.

Instalacja co do zasady leży po stronie Klienta. Jeśli Klient wykupuje usługę zdalną/na miejscu wówczas nasz specjalista może w ramach takiej usługi wykonać instalację, konfigurację a następnie przystąpić do szkolenia.

Nasza firma oferuje bogaty wachlarz usług dotyczących naszych programów np. Szkolenia, zdalne aktualizacje, backup&restore baz danych, import, modyfikacje programów na zlecenie klienta itp.

Tak, dodatkowe usługi są płatne, część z tych usług ma stałą cenę, jednak niektóre są uzależnione od zakresu prac jakie trzeba wykonać w ramach danej usługi.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.