RESTO – to pierwszy na rynku program dziedzinowy, stworzony specjalnie na potrzeby starostw oraz urzędów miejskich na prawach powiatu pod kątem ewidencji stowarzyszeń. W ciągu 7 lat od premiery znalazł zastosowanie w ponad 100 jednostkach na terenie całego kraju. Stale rozwijany z dbałością o szczegóły ale przede wszystkim w 100% spełniający wymogi, które przepisy ustawy Prawo o stowarzyszeniach stawiają przed organami prowadzącymi ewidencję stowarzyszeń. RESTO to gwarancja jakości, pewność zgodności z prawem wsparta dodatkowo wieloletnim doświadczeniem firmy ARISCO w dostarczaniu rozwiązań informatycznych dla jednostek sektora publicznego.
REJESTRY – RESTO obsługuje ewidencję stowarzyszeń zwykłych, uczniowskich klubów sportowych, fundacji. Ponad to, użytkownik może dodać kolejne, własne rejestry.
DECYZJE i ZAŚWIADCZENIA – oferowane rozwiązanie posiada wbudowany edytor treści decyzji i zaświadczeń. Do Państwa dyspozycji pozostawiamy również przykładowe, stworzone w oparciu o współpracę z użytkownikami systemu, wzory takich dokumentów jak: decyzja o wpisie do ewidencji, decyzja o zmianach w stowarzyszeniu, zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji, zaświadczenie z ewidencji stowarzyszeń zwykłych.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH - dzięki wbudowanemu modułowi ochrony danych osobowych oraz możliwości nadawania praw dostępu dla wybranych rejestrów macie Państwo pełną kontrolę nad danymi ewidencjonowanymi w programie RESTO. Standardem rozwiązań informatycznych naszej firmy jest zabezpieczenie w postaci unikalnych loginów oraz haseł a także tworzenie kopii zapasowej bazy danych.