Program Archiwum zakładowe to łatwa w obsłudze aplikacja ułatwiająca prowadzenie archiwum zakładowego w dowolnej jednostce zarówno o statusie publicznym jak i prywatnym. Zastosowane rozwiązania dają ogromne możliwości dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb odbiorcy.
System Archiwum stanowi kompleksowe rozwiązanie informatyczne realizujące wszystkie wymogi w zakresie zarządzania dokumentacją archiwalną. Począwszy od etapu przyjęcia dokumentacji na stan archiwum zakładowego a zakończywszy na etapie niszczenia dokumentacji, aplikacja rejestruje poszczególne fazy życia teczek zgodnie ze ścieżką wynikającą z przyjętej w danej jednostce instrukcji kancelaryjnej. Zaimlementowane w systemie moduły słownikowe umożliwiają konfigurację jednolitych rzeczowych wykazów akt (JRWA) obowiązujących w latach wytworzenia danych dokumentów, a co za tym idzie gwarantują zgodność klasyfikacji ewidencjonowanych teczek z rzeczywistym stanem prawnym.
System Archiwum z powodzeniem sprawdza się w firmach świadczących usługi zarządzania dokumentami archiwalnymi. Dzięki opracowanemu modułowi zdalnego dostępu, daje możliwość podglądu baz danych klientów dla których świadczona jest usługa archiwum zakładowego.
System został wprowadzony do sprzedaży w 2004 roku. Przez cały okres swojego funkcjonowania jest ciągle rozwijany, dzięki czemu możemy pochwalić się bogatą listą zadowolonych i prestiżowych klientów.
Budowa systemu jest modułowa, a więc niezbędnym elementem systemu jest wersja podstawowa Archiwum zakładowe, natomiast pozostałe moduły mogą zostać wdrożone później. Nasza oferta zawsze uwzględnia możliwości organizacyjne, finansowe oraz potrzeby klienta.
Opisy modułów oraz pozostałe informacje znajdują się poniżej.
Zapraszamy do pobierania bezpłatnej wersji demonstracyjnej.