Funkcje programu
System EDOŚ stanowi kompletne rozwiązanie dla jednostek zobligowanych do publikowania informacji środowiskowych na publicznie dostępnych stronach internetowych. Proces wprowadzania i publikacji danych został tak zaprojektowany aby główna baza danych Wnioskodawców, spraw oraz rejestrowanych kart środowiskowych była dostępna w sieci lokalnej klienta końcowego. Sama zaś publikacja już wydanych decyzji środowiskowych jest realizowana poprzez narzędzie w chmurze (ekokarty.pl), które docelowo stanowi gotową do podłączenia na stronie BIP aplikacje do wyszukiwania i wyświetlania danych środowiskowych.
Zastosowana metodologia rozdzielności procesu ewidencji i publikacji kart środowiskowych zapewnia:
- stały dostęp do tworzonego rejstru z poziomu sieci lokalnej danej jednostki,
- możliwość publikacji danych w dogodnym dla użytkownika czasie.
Wdrożenie systemu EDOŚ zapewnia:
- spełnienie obowiązków ustawowych w zakresie prowadzenia rejestru i publikacji kart środowiskowych,
- dostęp do nowych wersji aplikacji,
- ciągłe wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach aktywnej licencji,
- dostęp do bezpłatnych webinarów,
- możliwość rozwoju systemu poprzez nowe funkcjonalności zgłaszane przez klientów końcowych.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym opisem funkcjonalności znajdującym się z poniższych artykułach.
Zamów program
W celu zamówienia programu zapraszamy do kontaktu telefonicznego (42 648 03 25) bądź mailowego (sprzedaz@arisco.pl) z naszym Działem Sprzedaży, który przygotuje stosowny formularz.
Po wypełnieniu dokumentu należy go zeskanować i przesłać w zwrotnej wiadomości mailowej. Zamówienia realizujemy na bieżąco, maksymalnie do 3 dni roboczych.
Mamy nadzieję, że jakość i funkcjonalnosć oferowanych przez firmę Arisco programów zachęcą Państwa do częstych wizyt na naszej stronie.