Informacje o szkoleniach i prezentacjach
18.06.2025
ZODA to system do zarządzania obiegiem dokumentów i archiwizacją, którego głównym zadaniem jest poprawa efektywności pracy komórek/ departamentów w jednostce. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się: 

- Jak usprawnić zarządzanie dokumentacją w DPS?, 

- Czy da się  efektywniej zarządzać bieżącymi obowiązkami pracowników? czy wreszcie

- Jak wdrożyć w jednostce obieg dokumentów?

 
To bezpłatne szkolenie jest dla Ciebie!
 





10.06.2025
26.06.2025 godz. 10:00
GOMIG dla DEALERÓW 
Spotkanie online w sprawie systemu GOMiG, nowych funkcji w programie i kwestii istotnych z punktu widzenia naszych przedstawicieli.
Zaproszenia: wyślemy drogą mailową.

10.06.2025

Webinar dla  wspólnych klientów firm ARISCO i MADKOM dotyczący:

 

Webinar stanowi kontynuację zagadnień integracji systemów GOMiG- SIDAS omawianych podczas spotkania zrealizowanego wspólnie z firmą Madkom w dniu 27.03.2025r.

Dla osób nieobecnych podczas poprzedniego webinaru możemy udostępnić zapis wideo. Prosimy o kontakt marketing@arisco.pl
Zaproszenia: wyślemy drogą mailową.


10.06.2025

15.07.2025 godz. 10:00
GOMIG - Moduł Wymiarowy szkolenie
 online dla klientów I termin

lub

21.08.2025 godz. 10:00
GOMIG - Moduł Wymiarowy szkolenie online dla klientów II termin

 Moduł służy do realizacji operacji wymiarowych w zakresie naliczeń przypisów i odpisów dla płatników. Moduł umożliwia analizę i prognozowanie przychodów w gminie. Pozwala na przeprowadzenie operacji księgowo-podatkowych poprzez pełną integrację z zewnętrznymi modułami księgowymi.

Zapraszamy.


05.06.2025
Już dziś zapraszamy na webinar poświęcony systemowi Archiwum Zakładowe – intuicyjnej i rozwijanej od lat aplikacji, która wspiera kompleksowe zarządzanie dokumentacją archiwalną. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom można dostosować system do indywidualnych potrzeb użytkowników. Archiwum doskonale sprawdza się zarówno w urzędach i instytucjach jak i w działalności biznesowej.

Zapraszamy na webinar – 23 czerwca 2025, godz. 10:00

Podczas spotkania:

  • zaprezentujemy funkcjonalności programu na żywo,
  • pokażemy, jak dostosować system do indywidualnych potrzeb Użytkownika,
  • odpowiemy na pytania uczestników.

Szczegóły dotyczące rejestracji i link do wydarzenia prześlemy wkrótce.

Wykorzystaj możliwość, by poznać narzędzie, które może zrewolucjonizować sposób zarządzania dokumentacją w Twojej organizacji!


 
 
 


27.05.2025

"Czy będzie można pobrać faktury zakupowe z KSeF do programu FK?"

"Czy planowana jest funkcja wysyłania dokumentów sprzedażowych  z systemu SPRZEDAŻ do KSeF?"

=""

Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące współpracy produktów firmy ARISCO z KSeF,

a także informacje dotyczące naszych planów i harmonogramu prac związanych z integracją z Krajowym Systemem e-Faktur

poznacie Państwo podczas naszego bezpłatnego webinarium. Zapraszamy już 10 czerwca 2025 r. o godz. 12:00.  

Link do rejestracji znajdziecie Państwo w wiadomości przesłanych w programach FK i Sprzedaż (SOWA) lub poprzez kontakt mailowy: sprzedaz@arisco.pl.

Zapraszamy.



04.04.2025
Wszystkich użytkowników programy ARCHIWUM  zapraszamy do udziału w Webinarium.
Przedstawimy i omówimy nową funkcję: 
Wycofanie teczki ze spisu zdawczo-odbiorczego.
Link do spotkania (nie wymaga zapisów) znajdą Państwo w powiadomieniu w programie Archiwum.
W razie kłopotów  skontaktuj się z działem sprzedaży.
Zapraszamy,


03.04.2025
Szkolenie zamknięte, dla obecnych Klientów systemu GOMIG.
Agenda szkolenia:
Moduł nieczystości ciekłych - przygotowanie sprawozdania za 2024 rok.
1. Omówienie nowości w programie GOMiG - zmiany w planerze kontroli, nowe funkcje w zakresie kontroli nieruchomości.
2. Sprawozdanie dla Wód Polskich i WIOŚ - zebranie informacji, przygotowanie sprawozdania.
3. Pytania i odpowiedzi.
 
Zachęcamy do uczestnictwa,
Szczegóły wkrótce.


31.03.2025
Zapraszamy na cykl webinariów. Podczas każdego z wydarzeń przedstawimy alternatywę dla aplikacji WYKAZ, w której po 30 czerwca 2025, nie będzie możliwości publikowania nowych kart informacyjnych. Nasze autorskie oprogramowanie: "EDOŚ" pozwoli na spełnienie obowiązków publikacji Kart. Dodatkowo posiada ono przydatnych funkcji, które nie były dostępne w aplikacji Ministerstwa Klimatu i Środowiska.

20.03.2025

Z uwagi na liczne pytania dotyczące tematyki trzynastki w chorobowym postanowiliśmy zorganizować dla Państwa krótkie, bezpłatne spotkanie online (webinarium) w ramach którego nasza Specjalistka omówi dla Państwa to zagadnienie.

Webinarium odbędzie się w dniu 2 kwietnia 2025 roku o godzinie 10:00. Link do spotkania (nie wymaga zapisów) znajdą Państwo w powiadomieniu w programie Płace.


10.12.2024

Zapraszamy na szkolenie zdalne dotyczące programów Kadry i Płace.

Poruszymy następujące tematy:

KADRY
- przygotowanie danych do pracy w 2025 roku.

PŁACE
- tworzenie kartoteki pracowników oraz ustawienia podatku i składek w 2025 r.,
- przygotowanie i wysyłka formularzy PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR.

 

Szkolenie odbędzie się 16 grudnia 2024 r. o godzinie 10:00. Planowany czas szkolenia: 1,5 godziny. 

Koszt uczestnictwa w szkoleniu: 369 zł brutto od osoby
- szkolenie nie podlega zwolnieniu z podatku VAT, wynoszącego 23%

Liczba miejsc jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Aby zgłosić swój udział prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia: FORMULARZ ZGŁOSZENIA
i przesłanie go w formie skanu na adres: szkolenia@arisco.pl


Serdecznie zapraszamy!
Zespół ARISCO


12.12.2023

Zapraszamy na szkolenie zdalne dotyczące programów Kadry i Płace.

Poruszymy następujące tematy:

KADRY
- przygotowanie danych do pracy w 2024 roku.

PŁACE
- tworzenie kartoteki pracowników oraz ustawienia podatku i składek w 2024 r.,
- przygotowanie i wysyłka formularzy PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR,
- przypomnienie zasad tworzenia listy z trzynastką.

 

Szkolenie odbędzie się 21 grudnia 2023 r. o godzinie 10:00. Planowany czas szkolenia: 1,5 godziny. Zgłoszenia przyjmujemy do 20 grudnia do godz. 13:00.

Koszt udziału to 200 zł netto (246 zł brutto - szkolenie nie podlega zwolnieniu z podatku VAT, wynoszącego 23%).

 

Aby uczestniczyć w tym spotkaniu, należy koniecznie wykonać oba poniższe działania:

1. Zarejestrować się na stronie:
https://webinar.getresponse.com/y8ggI/KA-PL-szkol-21gru-2023/ 
2. Pobrać, wypełnić i odesłać mailem poniższy formularz zamówienia:
https://www.arisco.pl/pobierz/f190ce9ac8445d249747cab7be43f7d5  

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: szkolenia@arisco.pl


29.08.2023

Szanowni Państwo,
jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne bezpłatne, zdalne spotkanie (webinarium) dotyczące programu Finansowo-Księgowego wraz z Modułami.

Na spotkaniu  zaprezentujemy Państwu między innymi :

  • Funkcjonalności, które ułatwiają i przyspieszają pracę na programie,
  • Udoskonalenia i nowe opcje, które pojawiły się w ostatnich wersjach systemu m.in. należności wymagalne i niewymagalne, zobowiązania wymagalne i inne,
  • Omówienie możliwych połączeń FK z innymi systemami ARISCO,
  • Moduł Sprawozdawczość – tworzenie wzorców oraz generowanie sprawozdań,
  • Moduł Bankowy z pełną funkcjonalnością – tworzenie paczek przelewów, definiowanie przelewów terminowych (płatności w ratach), biała lista, importowanie wyciągów z systemów bankowych wraz z rozksięgowaniem.

 

Mamy nadzieję, że udział w webinarium przyniesie Państwu korzyści i ulepszy pracę na systemie księgowym.

 


29.08.2023

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium o nowościach dla programu Diety. Poznacie Państwo m.in przebudowane okno Zapotrzebowań oraz zmiany i nowości jakie w najnowszej wersji zostały wprowadzone. 

Podczas godzinnego spotkania w dniu 07.09.2023(czwartek) od godziny 10:00 zobaczycie Państwo m.in:

1. Reorganizację w oknie Zapotrzebowań.
2. Predykcję wartości realizowanych potraw z konfiguracją.
3. Szczegółowe kopiowanie jadłospisów z dnia dla wybranej diety i rodzaju posiłku.
4. Konfigurację Diet w szerokim aspekcie możliwości. 
5. Informację o ostatnim użyciu potrawy w jadłospisie.
6. Mechanizm planowanych posiłków a faktycznie wydanych.
7. Wykaz różnić w rozliczeniach posiłku pomiędzy Dietami a Magazynem.
8. Wydruk jadłospisu i dekadówki - zmiany.

Serdecznie zapraszamy wszystkich użytkowników programu! 

W razie dodatkowych pytań odnośnie zapisów zapraszamy do kontaktu mailowego: szkolenia@arisco.pl


29.06.2023

Zapraszamy do udziału w letnich warsztatach szkoleniowych z zakresu obsługi programu ARCHIWUM.

Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. 
W ramach szkolenia przypomnimy najważniejsze kwestie związane z praktycznym wykorzystaniem dostępnych funkcji programu:
    1. Definiowanie podstawowych ustawień konfiguracyjnych,
    2. Definiowanie słowników użytkownika,
    3. Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych,
    4. Przypisywanie teczek do spisów,
    5. Tworzenie rejestrów spraw związanych z teczką,
    6. Przygotowanie karty udostępnienia teczki,
    7. Przygotowanie operacji wydzielania oraz brakowania teczek,
    8. Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych teczek przekazanych lub zniszczonych,
    9. Wykorzystanie gotowych wzorców wydruków spisów zdawczo-odbiorczych,
    10. Praktyczne wykorzystanie podzbiorów.

Warsztaty odbędą się w terminie: 17 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Koszt udziału jednej osoby to 100 zł netto + 23% VAT.

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formularz z poniższego linku i przesłać 
jego skan na adres mailowy: szkolenia@arisco.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Każda zgłoszona w ten sposób osoba otrzyma link do rejestracji online.


29.06.2023

Zapraszamy na kolejną edycję letnich warsztatów szkoleniowych.
Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. 
W ramach szkolenia poruszymy najważniejsze kwestie związane z:

1. Tworzeniem i obsługą kont wymiarowych.
2. Definiowaniem i obsługą systemów płatności oraz metod rozliczania kont wymiarowych.
2. Omówieniem zmiany stawki w ciągu roku za gospodarowanie odpadami.
3. Przygotowaniem systemu GOMiG do operacji zamknięcia roku.
4. Generowaniem raportów i zestawień w module wymiarowym.
5. Nadawanie lub zmiana maski dla obsługi wirtualnych kont bankowych.
6. Edycja i weryfikacja danych w ramach bazy osobowej KSZOB.
7. Obsługa modułu ADOK dla kont wymiarowych.

Warsztaty odbędą się w terminie: 20 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Koszt udziału jednej osoby to 100 zł netto + 23% VAT.

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formualrz z ponizszego linku i przesłać 
jego skan na adres: szkolenia@arisco.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Każda zgłoszona w ten sposób osoba otrzyma link do rejestracji online.


29.06.2023

Zapraszamy na kolejną edycję letnich warsztatów szkoleniowych.
Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. 
W ramach szkolenia poruszymy najważniejsze kwestie związane z:

1. Prowadzeniem ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
2. Możliwości zasilenia bazy programu GOMIG o dane ze źródeł zewnętrznych.
3. Wykorzystaniem funkcji Planera oraz Asystenta Kontroli.
4. Wykorzystaniem Modułu ADOK wspierającego działania związane z kontrolą nieczystości ciekłych.

Warsztaty odbędą się w terminie: 12 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Koszt udziału jednej osoby to 100 zł netto + 23% VAT.

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formualrz z poniższego linku i przesłać 
jego skan na adres: szkolenia@arisco.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Każda zgłoszona w ten sposób osoba otrzyma link do rejestracji online.


22.06.2023

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym bezpłatnym spotkaniu.

Tym razem podczas webinarium poruszymy następujące kwestie:

  • KADRY- prezentacja ewidencjonowania pracy zdalnej w programie Kadry (nowa opcja w programie),
  • KADRY- prezentacja istniejących zestawień dotyczących szkoleń BHP i badań okresowych w kontekście zakończenia stanu zagrożenia epidemiologicznego,
  • omówienie uprawnień w programach KADRY i PŁACE.

Wirtualne spotkanie zaplanowaliśmy na 4 lipca 2023 r., od godziny 10:00. 

Pozdrawiamy,
Zespół ARISCO


18.04.2023

Zapraszamy do udziału w webinarium, podczas którego zaprezentujemy możliwości jakie oferuje program Archiwum Zakładowe

Liczba miejsc jest ograniczona 
Webinarium jest w pełni darmowe, każdy uczestnik otrzyma po pokazie link do nagrania


04.04.2023

Zapraszamy wszystkich administratorów pracujących z naszymi programami do wzięcia udziału w jednym z bezpłatnych webinariów, w ramach których będziemy omawiać kwestię zmiany silnika baz danych FireBird na wersję 3.0


27.03.2023

Zapraszamy do udziału w webinarium, podczas którego zaprezentujemy możliwości jakie oferuje program Archiwum Zakładowe

Liczba miejsc jest ograniczona 
Webinarium jest w pełni darmowe, każdy uczestnik otrzyma po pokazie link do nagrania 


22.02.2023

Serdecznie zapraszamy na kolejny cykl prezentacji poświęconych systemowi GOMiG w zakresie zarządzania nieczystościami ciekłymi (nowelizacja ustawy UCPG z 7 lipca 2022 r.). Spotkania kierowane są do potencjalnych Klientów, którzy chcieliby się zapoznać z proponowanym programem.
Każde ze spotkań jest bezpłatne i trwa około 60 minut.

Dla Państwa wygodny przygotowaliśmy kilka terminów do wyboru.

Wymagane jest zapisanie się - wszystkich chętnych do wzięcia udziału w wydarzeniu prosimy o kontakt mailowy pod adresem: sprzedaz@arisco.pl

Ilość miejsc na każdy z terminów jest ograniczona.


10.02.2023

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarium, podczas którego postaramy się opowiedzieć i pokazać, jak przeprowadzić operację autozapisu w naszym programie płacowym. Nasze wirtualne spotkanie odbędzie się w dniu 21.02.2023 r. (wtorek) o godz. 10:00. Aby móc w nim uczestniczyć, należy dokonać wcześniejszej rejestracji.

Zgodnie z artykułem 23. ustawy o PPK, co cztery lata mamy do czynienia z tzw. "autozapisem". Wszystkie złożone wcześniej wnioski o rezygnację z PPK są ważne tylko do końca lutego 2023 r. Jeśli pracownicy nie złożą nowych wniosków - jesteśmy zobligowani do rozpoczęcia naliczania im składek na pracownicze plany kapitałowe.


12.01.2023

Serdecznie zapraszamy na kolejną prezentację możliwości systemu GOMiG wszystkich zainteresowanych, w zakresie zarządzania nieczystościami ciekłymi (nowelizacja ustawy UCPG z 7 lipca 2022 r.). Spotkanie jest bezpłatne.

Webinarium odbędzie się 24 luty 2023 o godzinie 10:00 i potrwa około 60 minut.

Wymagane jest zapisanie się (przycisk poniżej). Ilość miejsc ograniczona.


20.12.2022

Już 24 stycznia zapraszamy na pierwszy w tym roku webinar podczas którego zaprezentujemy możliwości jakie oferuje program Archiwum Zakładowe

Godzina 10:00
Liczba miejsc jest ograniczona 
Webinarium jest w pełni darmowe, każdy uczestnik otrzyma po pokazie link do nagrania 

 


15.12.2022
Arisco obrazek programu

Serdecznie zapraszamy na prezentację możliwości systemu GOMiG wszystkich zainteresowanych, w zakresie zarządzania nieczystościami ciekłymi (nowelizacja ustawy UCPG z 7 lipca 2022 r.). Spotkanie jest bezpłatne.

Webinarium odbędzie się 11 stycznia 2023 o godzinie 10:00 i potrwa około 60 minut.

Wymagane jest zapisanie się (przycisk poniżej). Ilość miejsc ograniczona.


12.12.2022

Szanowni Państwo,

jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne BEZPŁATNE webinarium
dotyczące programu Kadry i Płace. Zapraszamy 21 grudnia  o godzinie 10:00.




22.11.2022

Szanowni Państwo,

jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne BEZPŁATNE webinarium
dotyczące nowości, zmian i obsługi systemu MAGAZYN. Zapraszamy 7 grudnia 2022 o godzinie 11:00


09.11.2022

Szanowni Państwo,
w związku z nowelizacją ustawy UCPG (została ona zmieniona mocą Ustawy z dn. 7 lipca 2022 o zmianie ustawy – Prawo wodne oraz niektórych innych ustaw), przygotowaliśmy specjalnie dla Państwa wyjątkowe wydarzenie



07.11.2022

Szanowni Państwo,

jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne BEZPŁATNE webinarium
dotyczące nowości, zmian i obsługi systemu DOM. Aby uczestniczyć w tym spotkaniu wystarczy się zarejestrować klikając w link poniżej!



22.03.2021

Wspieramy naszych użytkowników na każdym kroku pracy z systemem GOMiG. Mając na uwadze bieżące zagadnienia z zakresu gospodarki odpadami, przygotowaliśmy kolejne wirtualne spotkanie.

Tym razem w ramach webinarium omówimy następujące tematy:

1. obsługa kodów kreskowych lub QR na workach:

  • zbiorcze generowanie kodów kreskowych dla kont wymiarowych,
  • indywidualne nadawanie kodów kreskowych na poziomie konta wymiarowego,
  • możliwość importu danych o odbiorach na podstawie kodów kreskowych lub QR.

2. obsługa stacji PSZOK – moduł GOMIG PSZOK:

  • identyfikacja mieszkańca gminy,
  • rejestracja rodzaju odpadu przekazywanego na stacje PSZOK,
  • obsługa limitów odbiorów,
  • wydanie zaświadczenia odbioru odpadów na stacji PSZOK,
  • pełna historia odbiorów na indywidualnych kontach wymiarowych,
  • tworzenie statystyk odbiorów.

 

Wirtualne spotkanie dotyczące systemu GOMiG odbędzie się:

• 19 kwietnia 2021 r., o godzinie 11:00.

Osoby chętne do wzięcia udziału prosimy o przesłanie zgłoszenia mailowego na adres: sprzedaz@arisco.pl.

W treści maila prosimy o wskazanie nazwy reprezentowanej jednostki, imienia i nazwiska uczestnika.


14.12.2020

Szanowni Państwo,

Z uwagi na bardzo duże zainteresownie tematyką szkolenia postanowiliśmy uruchomić zapisy na kolejny termin: 28.12.2020 r. Serdecznie zapraszamy do udziału w warsztatach szkoleniowych dotyczących zamykania roku w systemie GOMiG.

Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 40 minut. W ramach szkolenia przypomnimy najważniejsze kwestie związane z:

  1. przygotowaniem systemu GOMiG do operacji zamknięcia roku,
  2. przygotowaniem systemu GOMiG na nowy rok księgowy,
  3. omówieniem zmiany stawki za gospodarowanie odpadami od stycznia 2021 r.

Drugi termin warsztatów to: 28 grudnia 2020 r., godzina 10:00

Liczba miejsc jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Aby zgłosić swój udział prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go do nas mailowo (skan na adres: szkolenia@arisco.pl) bądź za pośrednictwem faxu: 42 648 03 02.


26.11.2020

Szanowni Państwo,

Z uwagi na zbliżający się koniec roku, serdecznie zapraszamy do udziału w corocznych warsztatach szkoleniowych dotyczących zamykania roku w systemie GOMiG.

Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 40 minut. W ramach szkolenia przypomnimy najważniejsze kwestie związane z:

  1. przygotowaniem systemu GOMiG do operacji zamknięcia roku,
  2. przygotowaniem systemu GOMiG na nowy rok księgowy,
  3. omówieniem zmiany stawki za gospodarowanie odpadami od stycznia 2021 r.

 

Warsztaty odbędą się w terminie: 14 grudnia 2020 r. o godzinie 10:00

 Liczba miejsc jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Aby zgłosić swój udział prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go do nas mailowo (skan na adres: szkolenia@arisco.pl) bądź za pośrednictwem faxu: 42 648 03 02.


09.09.2020

Szanowni Państwo,

6 września 2020 r. jest bardzo ważną datą w kontekście dostosowania prawa lokalnego do znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. Właśnie ten dzień ustawodawca określił jako datę graniczną, co oznacza iż u wielu z Państwa wprowadzono szereg zmian, w postaci nowych uchwał.

Zdajemy sobie sprawę, że uchwały te potrafią się bardzo od siebie różnić, bowiem ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach pozwala na szeroko pojętą swobodę w stosowaniu metod, terminów opłat itd. System GOMiG przez wiele lat udowodnił, że dobrze przemyślana konstrukcja systemu pozwala na realizację praktycznie wszystkich wymogów, określonych zarówno prawem ogólnokrajowym jak i lokalnym. Cały czas pracujemy nad nowymi funkcjami dającymi możliwość prowadzenia jeszcze lepszej i dokładniejszej kontroli nad tą niezwykle ważną częścią budżetu gminy, jaką jest gospodarka odpadami.

Mamy świadomość, że podczas codziennej pracy możecie Państwo nie mieć czasu na dokładnie zgłębianie nowych opcji naszego systemu. Dlatego proponujemy Państwu udział w kilkugodzinnym szkoleniu, realizowanym w formie spotkania online, podczas którego nasi specjaliści zaprezentują praktyczne zastosowanie systemu GOMiG w nowej rzeczywistości prawnej.

 Poniżej zamieszczamy krótką agendę warsztatów:

  1. Wstęp – aktualizacja GOMiG 6.8.2 – nowości w programie.
  2. Zmiana stawek opłaty za odpady – krok po kroku.
  3. Zmiana metody – kiedy można ją zastosować?
  4. Informacja o kompostowaniu – dostępne mechanizmy.
  5. KDR, niski dochód – jak w systemie GOMiG zewidencjonować prawidłowo te informacje?
  6. Nowe zestawienia i raporty dostępne w systemie GOMiG.
  7. Moduł PSZOK – co to jest i jak to działa?
  8. Plany na najbliższą przyszłość (kody QR)

 

Przygotowaliśmy dla Państwa następujące terminu do wyboru:

29.09.2020 r. godzina 10:00
27.10.2020 r. godzina 10:00


Jeśli z jakichś przyczyn żaden z terminów nie będzie Państwu odpowiadał, zapraszamy do kontaktu celem ustalenia indywidualnego szkolenia.

Aby zgłosić swój udział prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go do nas mailowo (skan na adres: szkolenia@arisco.pl) bądź za pośrednictwem faxu: 42 648 03 02.


02.04.2020
Arisco obrazek programu

Wszystkich zainteresowanych naszymi rozwiązaniami serdecznie zapraszamy na zdalne prezentacje, organizowane przez naszą firmę.

Prezentacja odbywają się w formie webinariów. Do uczestnictwa w spotkaniu wymagana jest jedynie aktualna przeglądarka internetowa (Firefox, Edge, Opera, Chrome, Safari) i głośniki.

 

 

Serdecznie zapraszamy !


25.11.2019

Zapraszamy do udziału w warsztatach szkoleniowych obejmujących tematykę związaną ze znowelizowaną ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Starając się jak zawsze dostarczać Państwu przydatną wiedzę i sprawdzone informacje, proponujemy kolejny cykl szkoleń grupowych w ramach których dowiecie się, jak zrealizować nowe obowiązki z pomocą systemu GOMiG - Odpady.

Proponowane terminy szkoleń oraz szczegółowy program warsztatów znajdują się poniżej.


02.07.2019

Szanowni Państwo,
Zapraszam do udziału w warsztatach szkoleniowych obejmujących swym zakresem praktyczne wykorzystanie systemu Archiwum do realizacji zadań wynikających z instrukcji kancelaryjnej. Wakacyjny cykl szkoleń ma charakter zdalny - wybraliśmy tę formę aby użytkownicy systemu z każdego miejsca w Polsce mogli z niego skorzystać.

W ramach letnich warsztatów szkoleniowych zaplanowaliśmy dwa terminy szkoleń:

  • 15.07.2019 od godz. 10:00
  • 29.07.2019 od godz. 10:00

Szkolenia będą trwały 2 godziny zegarowe, do ich przeprowadzenia wykorzystamy znany już Państwu program do połączeń zdalnych TeamViewer. Poniżej znajduje się krótka agenda warsztatów.

Aby wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszenia i odesłania go na adres mailowy: biuro@arisco.pl
W przypadku pytań zapraszamy również do kontaktu pod nr tel: 42 648 03 20 bądź mailowo: sprzedaz@arisco.pl


02.07.2019

Szanowni Państwo,
Zapraszam do udziału w warsztatach szkoleniowych obejmujących swym zakresem praktyczne wykorzystanie systemu GOMiG. Wakacyjny cykl szkoleń ma charakter zdalny - wybraliśmy tę formę aby użytkownicy systemu z każdego miejsca w Polsce
mogli z niego skorzystać.

W ramach letnich warsztatów szkoleniowych zaplanowaliśmy dwa terminy szkoleń:

  • 19.07.2019 od godz. 10:00
  • 31.07.2019 od godz. 10:00

Szkolenia będą trwały 2 godziny zegarowe, do ich przeprowadzenia wykorzystamy znany już Państwu program do połączeń zdalnych TeamViewer. Poniżej znajduje się krótka agenda warsztatów.

Aby wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszenia i odesłania go na adres mailowy: biuro@arisco.pl
W przypadku pytań zapraszamy również do kontaktu pod nr tel: 42 648 03 20 bądź mailowo: sprzedaz@arisco.pl


16.10.2018

Ostatnie pół roku to czas, w którym zwrot „elektronizacja zamówień publicznych” odmieniany był przez wszystkie możliwe przypadki. Od momentu kiedy w kwietniu 2018 r. rozstrzygnięty został przetarg na przygotowanie systemu centralnego, mieli Państwo okazję na bieżąco śledzić, co tak naprawdę kryje się pod pojęciem „elektronizacji”. Jesteśmy pewni, iż z niecierpliwością oczekiwali Państwo na prezentację ministerialnego rozwiązania, które miało pojawić się w połowie października bieżącego roku.

Korzystając z okazji, iż głośno i szeroko mówi się o problemach jakie ma praktycznie każdy dział zamówień publicznych, z przyjemnością pragniemy przedstawić Państwu naszą propozycję rozwiązania większości z nich – i to w zakresie daleko wykraczającym poza obowiązki określone przez ustawodawcę. W związku z powyższym, chcemy zaprosić Państwa na bezpłatną prezentację najnowszych rozwiązań informatycznych wspierających pracę działu zamówień publicznych we wszystkim, co związane jest z procesem przygotowania postępowania.

Podczas organizowanych spotkań spróbujemy udzielić Państwu prostych odpowiedzi na wiele trudnych pytań związanych z ogólnie pojętą elektronizacją zamówień publicznych. Pokażemy jak sprawnie zorganizować sobie pracę z przygotowaniem postępowania tak, aby elektronizacja zamówień publicznych wniosła w Państwa codzienną pracę wymierne korzyści, a nie stanowiła tylko nowego obowiązku.

Spotkanie jest całkowicie bezpłatne – jedynym Państwa kosztem jest koszt oddelegowania pracownika, dlatego też gorąco zapraszam do udziału w organizowanej prezentacji. W załączonych materiałach znajdą Państwo wszystkie niezbędne informacje. Do Państwa dyspozycji pozostaje 9 terminów prezentacji w różnych miastach Polski.

Od stycznia 2019 proponujemy również udział w organizowanych na bieżąco webinariach. Terminy w tabeli poniżej.

Mamy nadzieję, że proces elektronizacji zamówień publicznych przebiegnie w Państwa jednostce bez większych problemów. Jeśli jednak potrzebują Państwo pomocy specjalistów w tej dziedzinie, zachęcamy do jak najszybszego podjęcia decyzji o spotkaniu z nami – ilość dostępnych miejsc jest ograniczona.


01.08.2018

NOWE TERMINY:
28 sierpnia 2018, godz. 10:00 (brak wolnych miejsc)
29 sierpnia 2018, godz. 10:00

RODOProponujemy udział w bezpłatnym seminarium internetowym (webinarium).

Ze względu na bardzo duże zainteresowanie poprzednimi edycjami tego seminarium, postanowiliśmy zorganizować je po raz kolejny w formie zdalnego webinarium przez internet.

Celem tego panelu będzie przybliżenie Państwu nowych obowiązków w zakresie przetwarzania danych osobowych w obszarze systemów informatycznych ARISCO.

Webinarium potrwa około 2 godzin.

Szczegółowy harmonogram:

  1. Wprowadzenie w tematykę RODO - podstawowe pojęcia, zakres odpowiedzialności, interpretacje, zagrożenia.
  2. Wdrożenie RODO w Jednostce - czy audyt jest konieczny i jak się do niego przygotować.
  3. Inspektor Danych Osobowych – zakres kontroli, rola inspektora w strukturze bezpieczeństwa firmy.
  4. RODO a oprogramowanie komputerowe: czy na pewno jestem administratorem danych, kto jest przetwarzającym dane i procesorem?
  5. Wymagania Administratora Danych wobec programów komputerowych.
  6. Programy i usługi firmy ARISCO - jaka jest jej rola w świetle przepisów RODO?
  7. Bezpieczeństwo danych w rozwiązaniach ARISCO.

Seminarium jest bezpłatne dla posiadaczy Karty Stałego Klienta.

Ilość wirtualnych miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. 

W sprawie rejestracji na seminarium prosimy o zgłoszenia w formie email na adres: elzbieta.michalak@arisco.pl lub biuro@arisco.pl.

W treści emaila prosimy o wpisanie poniższych danych:
- Nazwa Jednostki,
- Imię i Nazwisko osoby oddelegowanej na szkolenie,
- Telefon kontaktowy.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny dostępny pod numerem: 42 648 03 25.


13.06.2018

Szanowni Państwo,

Z uwagi na zbliżający się termin wprowadzenia obowiązku generowania JPK_MAG oraz nowe obowiązki związane z wdrożeniem dyrektywy RODO, proponujemy udział w bezpłatnym seminarium internetowym (webinarium) organizowanym przez naszą firmę w dniu 26.06.2018 r.

 

1) PANEL PIERWSZY w godzinach 10:30 – 11:30
Tematyka dotycząca JPK – Magazyn będzie obejmowała:

  1. Omówienie sposobu wprowadzania dokumentów, 
  2. Sposób realizacji rozchodów i przyjęć,
  3. Generowanie JPK_MAG w programie MAGAZYN ARISCO

 

2) PANEL DRUGI w godzinach 12:00 – 13:00
Tematyka” RODO – praktyczne spojrzenie na temat bezpieczeństwa danych w programach ARISCO

Ze względu na bardzo duże zainteresowanie kwietniową edycją tego seminarium, postanowiliśmy zorganizować je ponownie, choć tym razem w formie zdalnego webinarium przez internet.

Celem tego panelu będzie przybliżenie Państwu nowych obowiązków w zakresie przetwarzania danych osobowych w obszarze systemów informatycznych ARISCO.

Poniżej szczegółowy harmonogram:

  1. Wprowadzenie w tematykę RODO - podstawowe pojęcia, zakres odpowiedzialności, interpretacje, zagrożenia.
  2. Wdrożenie RODO w Jednostce - czy audyt jest konieczny i jak się do niego przygotować.
  3. Inspektor Danych Osobowych – zakres kontroli, rola inspektora w strukturze bezpieczeństwa firmy.
  4. RODO a oprogramowanie komputerowe: czy na pewno jestem administratorem danych, kto jest przetwarzającym dane i procesorem?
  5. Wymagania Administratora Danych wobec programów komputerowych.
  6. Programy i usługi firmy ARISCO - jaka jest jej rola w świetle przepisów RODO?
  7. Bezpieczeństwo danych w rozwiązaniach ARISCO.

 

Termin webinarium: 26.06.2018r. Godzina 10:30-11:30 (pierwszy panel), 12:00 – 13:00 (drugi panel)

Seminarium jest bezpłatne dla posiadaczy Karty Stałego Klienta.

Ilość wirtualnych miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

W sprawie rejestracji na seminarium prosimy o zgłoszenia w formie email na adres: elzbieta.michalak@arisco.pl lub biuro@arisco.pl

W treści emaila proszę o wpisanie poniższych danych:

- Nazwa Jednostki,

- Imię i Nazwisko osoby oddelegowanej na szkolenie,

- Telefon kontaktowy,

- Tytuł seminarium – wybrany panel,

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny dostępny pod numerem: 42 648 03 25


13.04.2018

Szanowni Państwo,

Ze względu na zbliżający się termin wdrożenia dyrektywy RODO, proponujemy udział w bezpłatnym seminarium organizowanym przez naszą firmę w dniu 26.04.2018 r.

Celem seminarium będzie przybliżenie Państwu nowych obowiązków w zakresie przetwarzania danych osobowych w obszarze systemów informatycznych.

Poniżej szczegółowy harmonogram wydarzenia:

  1. Wprowadzenie w tematykę RODO - podstawowe pojęcia, zakres odpowiedzialności, interpretacje, zagrożenia.
  2. Wdrożenie RODO w Jednostce - czy audyt jest konieczny i jak się do niego przygotować.
  3. Inspektor Danych Osobowych – zakres kontroli, rola inspektora w strukturze bezpieczeństwa firmy.
  4. RODO a oprogramowanie komputerowe: czy na pewno jestem administratorem swoich danych, kto jest przetwarzającym dane i procesorem?
  5. Wymagania Administratora Danych wobec programów komputerowych.
  6. Programy i usługi firmy ARISCO - jaka jest jej rola w świetle przepisów RODO?
  7. Bezpieczeństwo danych w rozwiązaniach ARISCO.
  8. Panel dyskusyjny
  9. Zakończenie.

 

Termin spotkania: 26.04.2018r. godzina 10-12

Miejsce spotkania: ARISCO Sp. z o. o. ul. Kościuszki 134

Czas trwania: 2 godziny

 

Seminarium jest bezpłatne dla posiadaczy Karty Stałego Klienta.

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

W sprawie rejestracji na seminarium prosimy o zgłoszenia w formie email na adres: biuro@arisco.pl

W treści email proszę o wpisanie poniższych danych:

- Nazwa Jednostki,

- Imię i Nazwisko osoby oddelegowanej na szkolenie,

- Telefon kontaktowy,

- Tytuł seminarium,

- Miejsce i termin seminarium.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny dostępny pod numerem: 42 648 03 00


19.09.2017
Arisco obrazek programu

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na liczne zapytania w zakresie możliwości organizacji szkoleń grupowych z użytkowanego przez naszych klientów systemu ARCHIWUM, z wielką przyjemnością chcielibyśmy poinformować Państwa o zaplanowanym na miesiąc październik oraz listopad cyklu szkoleń organizowanych przez firmę ARISCO.

W załączeniu znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące organizowanych szkoleń, w tym odpowiedź na pytanie czemu te szkolenia organizujemy, jakie nowe funkcjonalności pojawiły się w systemie ARCHIWUM oraz przede wszystkim kogo zapraszamy na szkolenia. W programie szkolenia są szczegółowo rozpisane wszystkie zagadnienia, jakie zostaną omówione na szkoleniach.


27.07.2017

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszamy wszystkich Użytkowników programu FK – Finansowo-Księgowy do udziału w letnich warsztatach szkoleniowych obejmujących swą tematyką drugi panel zagadnień rejestrów VAT związany z rejestrami sprzedaży. Szkolenia odbędą się zarówno w siedzibie naszej firmy przy Al. Kościuszki 134 w Łodzi jak i w formie zdalnych webinarium.

W ramach warsztatów poruszone zostaną następujące kwestie:

1. Nowy formularz rejestru sprzedaży
1. Omówienie pól formularza
2. Miesiąc umieszczenia w rejestrze
3. Daty w nagłówku dokumentu - powiązania
2. Rodzaje sprzedaży, które można zarejestrować w rejestrze
1. Wprowadzenie teoretyczne
2. Pole rodzaj sprzedaży – dostępne opcje
3. Wypełnianie pól formularza – przykłady
1. Sprzedaż opodatkowana
2. Sprzedaż zwolniona
3. Sprzedaż odwrotne obciążenie
4. Inne rodzaje sprzedaży
4. Wydruki
1. Sposób przygotowania wydruku
2. Wydruk skonsolidowany (uproszczony)
3. Rozwinięcie wydruku –wyciąg z rejestru
5. Eksport do JPK_VAT
6. Eksport specjalny -

Proponujemy Państwu kilka terminów do wyboru.
Szkolenia stacjonarne w siebie ARISCO w Łodzi odbędą się w terminach: 07.08.2017 oraz 22.08.2017
Szkolenia zdalne webinarium będą dostępne w terminach: 10.08.2017, 17.08.2017, 24.08.2017


05.06.2017
Arisco obrazek programu

Szanowni Państwo!

Z radością pragniemy zaprosić Państwa do udziale w warsztatach szkoleniowych, które obejmą swym zakresem zagadnienia związane zarówno z rejestrem zakupów jak i rejestrem sprzedaży,

Poniżej przedstawiamy zakres tematyczny jaki zostanie poruszony w ramach planowanych szkoleń z systemu FK:

 

Część 1 – rejestr zakupów.

  1. Nowy formularz rejestru zakupów
    1. Konfiguracja programu i definiowanie rejestru
      1. Konfiguracja – WSS, PRE, i inne ustawienia
      2. Zakładanie nowego rejestru VAT zakupy
      3. Schemat wydruku Zakup007
  1. Sposób wprowadzania danych
    1. Operacje podczas rejestracji dokumentu
      1. Wybór rejestru
      2. Data dokumentu
      3. Miesiąc ujęcia dokumentu w rejestrze
    2. Obsługa formularza VAT zakupy
      1. Obsługa pola RODZAJ
      2. Pole SPOSÓB ODLICZENIA
      3. Przełącznik – ustawienia ręczne
      4. Nowe elementy okna
    3. Dokumenty zarejestrowane we wcześniejszej wersji programu
      1. Ogólne wprowadzenie
      2. Schematy Zakup001 i Zakup002
    4. Wydruk rejestru
    5. Eksport od JPK_VAT
    6. Przyszłość – automatyczne wypełnianie VAT-7

       


05.04.2017
Arisco obrazek programu

Firma ARISCO® serdecznie zaprasza na warsztaty szkoleniowe z praktycznego wykorzystania programów Magazyn, Wyposażenie i EST -Ewidencja Środków Trwałych pod Windows, które odbędą się na terenie całego kraju w okresie od 11.04.2017 do 27.04.2017.

Szkolenie będzie prowadzone przy komputerach, tak aby każdy z uczestników przy wsparciu trenerów mógł dokładnie poznać podstawowe i zaawansowane możliwości systemów. Zajęcia prowadzone są
w formie ćwiczeń, gdzie każdy z uczestników nauczy się poprawnego i efektywnego korzystania z aplikacji. Dodatkowym atutem będzie
możliwość poznania nowych funkcji i dodatkowych modułów, jakie na bieżąco wprowadzane są w coraz nowszych wersjach programów. Warto nadmienić tu chociażby program Magazyn, w przypadku którego można generować Jednolity Plik Kontrolny JPK_MAG. Nasze programy do ewidencji wyposażenia i środków trwałych zostały rozbudowane o mobilne narzędzie do przeprowadzenia inwentaryzacji, rozwiązanie, które zostanie zaprezentowane na warsztatach szkoleniowych.

Szkolenie składa się z dwóch niezależnych części, co daje możliwość uczestnictwa zarówno w jednym jak i obu modułach szkoleniowych.


Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.