Pakiety
Rejestr Umów

Rejestr Umów

Pakiet: Obieg Dokumentów

Od dnia 1 stycznia 2026 r. każda jednostka sektora finansów publicznych będzie zobowiązana do wprowadzania danych do centralnego rejestru umów.

Rejestr musi zawierać informacje nie tylko o nowych umowach, ale również na temat ich modyfikacji, odstąpienia oraz rozwiązania.
W przypadku nie wywiązania się z obowiązku prowadzenia rejestru, ustawodawca przewidział grzywnę, karę ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do lat 2.

ZODA - Moduł REJESTR UMÓW

Aby wesprzeć Państwa w realizacji nowego obowiązku przygotowaliśmy prosty w obsłudze, intuicyjny moduł doskonale znanego systemu ZODA, w której wprowadzą Państwo niezbędne dane: 

  • numer umowy – o ile taki nadano;
  • datę i miejsce zawarcia umowy;
  • okres obowiązywania umowy;
  • oznaczenie stron umowy, w tym przedstawicieli stron;
  • określenie przedmiotu umowy;
  • wartość przedmiotu umowy;
  • informacje o źródłach i wysokości współfinansowania przedmiotu umowy.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.