Pakiety
Główne zalety systemu Archiwum zakładowe

Główne zalety systemu Archiwum zakładowe

Pakiet: Obieg Dokumentów

System Archiwum firmy ARISCO jest kompleksowym programem umożliwiającym prowadzenie archiwum zakładowego w dowolnej jednostce zarówno o statusie publicznym jak i prywatnym. Zastosowanie modułów słownikowych, daje ogromne możliwości dostosowania systemu do potrzeb indywidualnego odbiorcy, co w sposób bezpośredni wpływa na uniwersalność systemu.

Praca systemu Archiwum opiera się na:

I. Wykorzystaniu modułów słownikowych przy rejestracji teczek w systemie:

  • stworzenie pełnej struktury archiwum zakładowego,
  • tworzenie rozbudowanego słownika umożliwiającego pełną konfigurację archiwum.


II. Stworzeniu głównego wykazu teczek:

  • prowadzenie kompletnej ewidencji przechowywanej dokumentacji z podziałem na trzy rodzaje teczek:

          - archiwalne,
          - osobowe,
          - bieżące.

III.   Stworzeniu listy spisów zdawczo-odbiorczych przyjęcia akt do archiwum,

IV.  Wzajemnym powiązaniu teczek ze spisami,

V.     Dokonywaniu operacji na teczkach zgodnych z instrukcją archiwistyczno-kancelaryjną:       

  • przygotowanie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji przygotowanej do przekazania,
  • operacje brakowania, wydzielania, ekspertyzy,
  • rezerwacji teczek do udostępnienia,
  • sporządzanie kart udostępnienia dokumentacji,
  • monitoring teczek udostępnionych,
  • rozbudowany moduł statystyk i raportów,
  • edytor wzorców kart teczek aktowych.
  • edytor wzorców kart teczek osobowych,
  • edytor wzorców kart udostępnienia.

System archiwum umożliwia:

  • podział bazy archiwum na wirtualne podzbiory, dające możliwość prowadzenia archiwum zakładowego dla innych jednostek w obrębie jednej bazy danych,
  • import teczek i spisów za pomocą generatora importu teczek,
  • import JRWA,
  • aktualizację lokalizacji wg kodu kreskowego teczek. Obsługa kolektora danych z dedykowanym oprogramowaniem,
  • pełną kontrole nad przekazywanymi materiałami archiwalnymi,
  • łatwe i szybkie przeszukiwanie zgromadzonej dokumentacji, menu szybkiego wyboru,
  • szukania dokumentacji z różnych poziomów archiwum, z wykorzystaniem rozbudowanych zakresów wyszukiwania,
  • sortowanie materiałów archiwalnych wg typów symboli dokumentacji,
  • możliwość tworzenie kopii bezpieczeństwa na podstawie wewnętrznie wbudowanego w system, modułu backupu. Kopia bezpieczeństwa tworzona jest automatycznie na podstawie określonego przez użytkownika schematu  dotyczy zarówno kopii baz danych jak i całej aplikacji.

 

Dużą zaletą systemu jest możliwość pracy w środowisku sieciowym w różnych konfiguracjach. Zaimplementowany silnik baz danych FireBird gwarantuje dużą wydajność pracy z systemem przy zachowaniu wysokich standardów bezpieczeństwa, dotyczących współpracy z innymi aktualnie wykorzystywanymi przez użytkownika silnikami baz danych.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.