Portal ekokarty.pl został stworzony w celu umożliwienia publikowania jednostkom administracji publicznej kart informacyjnych na podmiotowych stronach BIP zgodnie z nowelizacja ustawy Prawo Ochrony Środowiska.
Dzięki połączeniu aplikacji stacjonarnej EDOŚ, zajmującej się tworzeniem bazy danych kart informacyjnych zgromadzonych w urzędzie a portalem ekokarty.pl, otrzymujemy rozwiązanie kompleksowe w pełni realizujące zadania ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru oraz zawartości i układu publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.
Portal ekokarty.pl działa w oparciu o szablon publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie. Dane wyświetlane są wg poniższego schematu:
Lp. |
Karta informacyjna |
|
1 |
Numer karty/rok |
|
2 |
Rodzaj dokumentu |
|
3 |
Temat dokumentu |
|
4 |
Nazwa dokumentu |
|
5 |
Zakres przedmiotowy dokumentu – opis dokumentu |
|
6 |
Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
|
7 |
Znak sprawy |
|
8 |
Dokument wytworzył |
|
9 |
Data dokumentu |
|
10 |
Dokument zatwierdził |
|
11 |
Data zatwierdzenia dokumentu |
|
12 |
Miejsce przechowywania dokumentu |
|
13 |
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
14 |
Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
|
15 |
Numery kart innych dokumentów w sprawie |
|
16 |
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
|
17 |
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
18 |
Uwagi |
|