Pakiet:
Ochrona Środowiska
Od maja 2012 r. Firma ARISCO podjęła współpracę z firmą U.I. INFO-SYSTEM na płaszczyźnie zintegrowania systemu GOMiG wspierającego wydziały komunalne i ochrony środowiska w realizacji znowelizowanej Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, z systemem Księgowość Zobowiązań (KSZOB) zajmującym się częscią finansowo-księgową.
Zgodnie z podpisaną między naszymi firmami umową, GOMiG – Moduł Wymiarowy został przygotowany do pełnej integracji z KSZOB w takim stopniu, aby w jak największym zakresie ułatwić pracę w jednolitym środowisku komputerowym.
Integracja systemu GOMiG® z systemem KSZOB Groszek zapewnia szereg wymiernych korzyści:
znacząco niższe koszty zakupu i wdrożenia dla klientów posiadających już przynajmniej jeden z programów,
możliwość korzystania z informacji o właścicielach z bazy podatkowej co może znacznie skrócić okres przygotowawczy do rozliczania „podatku śmieciowego” (szybsze wprowadzanie deklaracji) i późniejszej windykacji opłaty śmieciowej,
dzięki jednolitemu środowisku księgowemu nie jest konieczne przeszkalanie pracowników do obsługi innego programu, a ponadto pracownik wydziału finansowego może rozliczać nie tylko opłatę za śmieci, ale również inne zobowiązania danego podatnika, co daje większą elastyczność w obsłudze klienta gminy,
możliwość automatyzacji ewidencji wpłat z elektronicznych wyciągów bankowych przy wykorzystaniu wirtualnych kont bankowych oraz modułu UPK (Uniwersalny Program Księgujący),
Możliwość korzystania ze wspólnej podatkowej bazy osobowej, która już dziś zawiera większość danych jaka będzie potrzebna również przy realizacji ustawy „śmieciowej”,