Pakiety
Program SORAD, zestawienie informacji o działalności radnego na przestrzeni kilku kadencji

Program SORAD, zestawienie informacji o działalności radnego na przestrzeni kilku kadencji

Pakiet: Administracja Praca w systemie SORAD w głównej mierze opiera się na informacjach o radnych, których w zależności od danej kadencji przypisujemy do rady, komisji i zarządu. Dlatego też istotną sprawą było opracowanie modułu ukierunkowanego na gromadzenie i przetwarzanie danych o radnych.

System SORAD pozwala na wprowadzenie szeregu informacji powiązanych z radnym od danych osobowych, adresów zamieszkania i korespondencji, wykształcenia, uwag jak i powiązania dokumentów z danym profilem radnego, jednak nie wymaga zdefiniowania wszystkich danych związanych z radnym, co daje nam również możliwość zapisywania karty radnego z minimalną ilością danych.

Program zapewnia nam możliwość zachowania historii zmian w karcie radnego a dodatkowo jest możliwość wygenerowania zestawienia z historią działalności wybranego radnego w okresie wszystkich kadencji jakie będą docelowo rejestrowane w systemie SORAD.

Pod kartą radnego znajdą Państwo również funkcje drukowania kopert z danymi adresowymi radnego. Drukowanie dostępne jest indywidualnie dla wybranego radnego lub jako korespondencja seryjna umożliwiająca drukowanie kopert w przypadku wysyłki listów do wszystkich radnych.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.