Pakiety
Ewidencja wniosków i zgłoszeń o usunięcie drzew

Ewidencja wniosków i zgłoszeń o usunięcie drzew

Pakiet: Administracja

Składania zgłoszeń o wycinkę drzew stanowi jeden z ważniejszych filarów nowego prawa. Gmina w ramach swoich działań ma obowiązek prowadzenia rejestru zgłoszeń dla celów prawidłowego stosowania procedur weryfikacji wydawanych decyzji urzędowych.

Program GOMiG Wycinka Drzew daje możliwość zaprowadzenie pełnej ewidencji zgłoszeń na podstawie poniższej funkcjonalności:

  1. Rejestracja zgłoszenia zamiaru usunięcia drzewa (art. 83 f ust. 4):
  • data zgłoszenia,
  • data wprowadzenia do systemu,
  • numer zgłoszenia (nadawany automatycznie wg ustawień ze słownika numeracji),
  • numer zewnętrzny - numer tożsamy z numerem nadanym na skrzynce podawczej urzędu,
  • osoba zgłaszająca - określenie statusu osoby składającej zgłoszenie,
  • wybór osoby ze słownika,
  • status - ustawienie domyślne statusu wg ustawień słownika,
  • stan - ustawienie domyślne stanu wg ustawień słownika,
  • termin następnej czynności - automatyczne określenie przez system terminu następnej czynności (data systemowa + ilość dni dla danego stanu).

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.