Pakiety
Historia systemu GOMiG Odpady

Historia systemu GOMiG Odpady

Pakiet: Administracja System GOMiG Odpady stanowi dedykowane narzędzi informatyczne dla pracowników wydziałów komunalnych lub ochrony środowiska. System miał swoją premierę w 2004r. i był wynikiem zapotrzebowania gmin na oprogramowanie do realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie. W roku 2006 przeszedł pierwszą nowelizację ustawy, co znalazło swoje odzwierciedlenie w nowej funkcjonalności. Ze względu na stale rosnącą ilość klientów, system nadał był rozwijany pod kątem indywidualnych zapotrzebowań klientów, co oczywiście miało swoje odwzorowanie w ilości wydawanych aktualizacji. Wraz z początkiem 2012 roku zaczęła obowiązywać nowelizacja ustawy, która w sposób rewolucyjny zmieniła podejście gmin do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi. Firma ARISCO nie czekając na wejście w życie ustawy już w połowie 2011 roku rozpoczęła prace związane z dostosowaniem oprogramowania do zmieniającej się sytuacji prawnej. Efektem takiej polityki firmy jest udostępnianie kolejnych modułów systemu, zgodnie z przyjętym przez ustawodawcę harmonogramem. Kolejno przygotowywane moduły systemu GOMiG – Odpady, są spójne z etapami wdrażania gospodarki odpadami przez poszczególne gminy.

Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.