grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
Podstawa prawna prowadzenie Rejestru:
Zezwolenia udziela się w drodze decyzji.
Do zezwoleń nie stosuje się przepisu o swobodzie działalności gospodarczej.
Wymagania jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia określa gmina w drodze uchwały.
Ewidencję udzielonych i cofniętych zezwoleń prowadzi się z w formie elektronicznej.
Zezwolenia udziela się na wniosek – ewidencja wniosków o wydanie zezwolenia, o zmianę zezwolenia, o cofnięcie zezwolenia.
Prowadzi się ewidencję (rejestr) udzielonych i cofniętych zezwoleń i ewidencję decyzji.
OBSŁUGA REJESTRU ZEZWOLEŃ
Możliwość przyjęcia wniosku o udzielenie zezwolenia.
Możliwość udostępnienia w formie elektronicznej na stronach internetowych gminy wzoru wniosku o udzielenie zezwolenia.
Obsługa przyjętego wniosku:
Wezwanie do uzupełnienia dokumentacji – w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 14 dni.
Odmowa wydania zezwolenia – w drodze decyzji.
Zmiana zezwolenia (rozszerzenie/ograniczenie działalności) – w drodze decyzji
Wydanie zezwolenia.
Wpisanie do rejestru pod unikalnym numerem.
Przygotowanie wydruku zezwolenia.
Zezwolenie wydaje się na maksymalnie 10 lat. (zestawienie przedsiębiorców, którym mija termin zezwolenia)
Prowadzenie rejestru zezwoleń.
Wydruk rejestru.
Wydruk zezwolenia.
Prowadzenie ewidencji decyzji o:
wydaniu zezwolenia. W przypadku wydawania zezwolenia na działalność w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, decyzja zawiera zakres i sposób wykonywania obowiązków.