Moduł GOMiG-PSZOK stanowi aplikację osadzoną na serwerze Zamawiającego, która działa w oparciu o bazę danych Systemu GOMiG. Operator Systemu GOMiG, na podstawie zarejestrowanych odbiorów ma możliwość tworzenia dokumentów księgowych w systemie KSZOB. Dokumenty te dalej będą umożliwiały obciążenie podatnika kwotą za usługi dodatkowe, zgodnie z przyjętym przez Gminę regulaminem.
Podstawowa funkcjonalność Modułu GOMiG-PSZOK:
1. Możliwość wyszukiwania kont wymiarowych oraz właścicieli z nimi powiązanych,
2. Możliwość stworzenia zlecenia odbioru odpadów przez PSZOK,
3. Możliwość wyszukiwania i wyświetlania zleceń przypisanych do konta i właścicieli z nim powiązanych,
4. Możliwość wydrukowania dla właściciela poświadczenia przyjęcia odpadów przez PSZOK.
Opis procedury obsługi modułu GOMiG PSZOK: