08.02.2022

Szanowni Państwo,
jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne bezpłatne, zdalne webinarium, którego tematem przewodnim będzie program ŚDS
Pokażemy Państwu między innymi :

  1. Ewidencja osobowa uczestników jednostki a w nim: rejestr pobytów, sytuacja materialna, diagnoza społeczna, zdrowie, absencje i postanowienia.
  2. Moduł Indywidualnych Planów Postępowań Wspierająco Aktywizujących a w nim: jak utworzyć plan, jak korzystać ze wzorców planów, ocena planów opisowa i punktowa. Analiza postępów uczestnika.
  3. Moduł Odpłatności uczestnika a w nim: ewidencja decyzji określającej wysokość opłaty, rejestr naliczeń, odpisów, zwrotów i wpłat.

Zachęcamy do zgłaszania uczestnictwa, wirtualne spotkanie odbędzie się:
16.02.2022 o godzinie 10:00.

Zapisywać się można za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://sdswebinarium.gr8.com/

lub wysyłając e-mail z danymi uczestnika na adres milosz.grzegorzewski@arisco.pl




06.12.2021

Szanowni Państwo,

jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne bezpłatne, zdalne webinarium, którego tematem przewodnim będzie
MODUŁ OBSŁUGI DOKUMENTÓW ELEKTORNICZNYCH ADOK W APLIKACJI EST. Ponadto najnowsza aktualizacja systemu wprowadza szereg udoskonaleń i funkcjonalności, o których chcielibyśmy powiedzieć i zaprezentować je podczas naszego godzinnego wirtualnego spotkania.

Zaprezentujemy Państwu między innymi :

  • Moduł dokumentów ADOK, gdzie zewidencjonujemy takie dokumenty jak: zdjęcia przedmiotu, karty gwarancyjne, dokumenty handlowe, karty przeglądu, certyfikaty, protokoły reklamacje ... i wiele innych jakie umieścisz w dedykowany słowniku rodzajów dokumentów.
  • Szybkie menu i zmiany kosmetyczne.
  • Nowe zestawienie: Zestawienie przyjęć.
  • Zmiany w zestawieniach: Osoba odpowiedzialna w wydruku spisu z natury. Miejsce użytkowania w wykazie środków trwałych.

Zachęcamy do zgłaszania uczestnictwa, wirtualne spotkanie odbędzie się:
14.12.2021 o godzinie 10:00.

Zgłoszenia przyjmuje Pan Miłosz Grzegorzewski.
Wystarczy wysłać do nas email na adres: milosz.grzegorzewski@arisco.pl z informacją o ilości osób i adresie
jednostki. Lub zarejestrować się wypełniając formularz na https://adokwebinarium.gr8.com/
W odpowiedzi otrzymacie Państwo link do wirtualnego pokoju, który aktywny będzie w w/w terminie.

 

Serdecznie zapraszamy - warto być na bieżąco i korzystać z nowości w aplikacji EST.


06.12.2021

Szanowni Państwo,
jest nam niezmiernie miło zaprosić Was na kolejne bezpłatne, zdalne webinarium, którego tematem przewodnim będzie Moduł Bankowy w systemie FK ARISCO. Zaprezentujemy funkcjonalność płatności oraz pobierania wyciągów bankowych.

Pokażemy Państwu między innymi :

  • W jaki sposób przygotować paczkę przelewów,
  • Jak korzystać z białej listy podatników VAT w płatnościach,
  • Zaprezentujemy jak przygotować aplikację do pobierania wyciągów bankowych,
  • Osobom, które nie miały jeszcze możliwości korzystania z powyższych funkcjonalności udowodnimy, w jaki sposób moduł może przyspieszyć oraz zautomatyzować pracę w księgowości.


Zachęcamy do zgłaszania uczestnictwa, wirtualne spotkanie odbędzie się:
10.12.2021 o godzinie 10:00.

Zapisywać się można za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie ZAPISY
lub wysyłając e-mail z danymi uczestnika na adres milosz.grzegorzewski@arisco.pl

 

Pozdrawiamy,
Zespół ARISCO.


18.11.2021

 
Szanowni Państwo,

z uwagi na zbliżający się koniec roku, serdecznie zapraszamy do udziału w corocznych warsztatach szkoleniowych dotyczących zamykania roku w systemie GOMiG.

Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. W ramach szkolenia przypomnimy najważniejsze kwestie związane z:

  1. Przygotowaniem systemu GOMiG do operacji zamknięcia roku.
  2. Przygotowaniem systemu GOMiG na nowy rok księgowy.
  3. Omówieniem zmiany stawki za gospodarowanie odpadami – na przykładzie podjęcia uchwały o zmianie od stycznia 2022 r.
  4. Nowości w programie – nowe raporty, nowe moduły.

 Warsztaty odbędą się w terminie: 14 grudnia 2021 r. o godzinie 10:00.

 Koszt udziału jednej osoby to 200 zł netto / 246 zł brutto.

Liczba miejsc jest ograniczona, decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Aby zgłosić swój udział prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://gomigszkolenie.gr8.com/

 


21.09.2021

Z uwagi na duże zainteresowanie tematem, chcemy przybliżyć możliwości jakie oferuje Moduł Wymiany Danych z PSZOK dla systemu GOMiG. Dlatego też, wszystkich użytkowników systemu GOMIG zapraszamy do udziału w wirtualnym spotkaniu, które zaplanowaliśmy na październik.

Moduł GOMiG-PSZOK stanowi aplikację osadzoną na serwerze Zamawiającego, która działa w oparciu o bazę danych Systemu GOMiG. Operator Systemu GOMiG, na podstawie zarejestrowanych odbiorów ma możliwość tworzenia dokumentów księgowych w systemie KSZOB. Dokumenty te dalej będą umożliwiały obciążenie podatnika kwotą za usługi dodatkowe, zgodnie z przyjętym przez Gminę regulaminem.


Bezpłatna zdalna prezentacja Modułu PSZOK odbędzie się w następujących terminach:

  • 7 Października 2021 r., o godzinie 10:00
  • 23 listopada 2021 r., o godzinie 10:00


Na prezentację możecie się Państwo zapisać poprzez link: GOMiG-Pszok
Lub przesyłając zgłoszenie mailowe na adres: milosz.grzegorzewski@arisco.pl
W treści maila prosimy o podanie nazwy jednostki, imienia i nazwiska uczestnika.

Pozdrawiamy,
Zespół ARISCO.


Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.