29.06.2023

Zapraszamy do udziału w letnich warsztatach szkoleniowych z zakresu obsługi programu ARCHIWUM.

Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. 
W ramach szkolenia przypomnimy najważniejsze kwestie związane z praktycznym wykorzystaniem dostępnych funkcji programu:
    1. Definiowanie podstawowych ustawień konfiguracyjnych,
    2. Definiowanie słowników użytkownika,
    3. Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych,
    4. Przypisywanie teczek do spisów,
    5. Tworzenie rejestrów spraw związanych z teczką,
    6. Przygotowanie karty udostępnienia teczki,
    7. Przygotowanie operacji wydzielania oraz brakowania teczek,
    8. Tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych teczek przekazanych lub zniszczonych,
    9. Wykorzystanie gotowych wzorców wydruków spisów zdawczo-odbiorczych,
    10. Praktyczne wykorzystanie podzbiorów.

Warsztaty odbędą się w terminie: 17 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Koszt udziału jednej osoby to 100 zł netto + 23% VAT.

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formularz z poniższego linku i przesłać 
jego skan na adres mailowy: szkolenia@arisco.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Każda zgłoszona w ten sposób osoba otrzyma link do rejestracji online.


29.06.2023

Zapraszamy na kolejną edycję letnich warsztatów szkoleniowych.
Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. 
W ramach szkolenia poruszymy najważniejsze kwestie związane z:

1. Tworzeniem i obsługą kont wymiarowych.
2. Definiowaniem i obsługą systemów płatności oraz metod rozliczania kont wymiarowych.
2. Omówieniem zmiany stawki w ciągu roku za gospodarowanie odpadami.
3. Przygotowaniem systemu GOMiG do operacji zamknięcia roku.
4. Generowaniem raportów i zestawień w module wymiarowym.
5. Nadawanie lub zmiana maski dla obsługi wirtualnych kont bankowych.
6. Edycja i weryfikacja danych w ramach bazy osobowej KSZOB.
7. Obsługa modułu ADOK dla kont wymiarowych.

Warsztaty odbędą się w terminie: 20 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Koszt udziału jednej osoby to 100 zł netto + 23% VAT.

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formualrz z ponizszego linku i przesłać 
jego skan na adres: szkolenia@arisco.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Każda zgłoszona w ten sposób osoba otrzyma link do rejestracji online.


29.06.2023

Zapraszamy na kolejną edycję letnich warsztatów szkoleniowych.
Warsztaty przybiorą formę zdalną a spotkanie potrwa około 60 – 120 minut. 
W ramach szkolenia poruszymy najważniejsze kwestie związane z:

1. Prowadzeniem ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków.
2. Możliwości zasilenia bazy programu GOMIG o dane ze źródeł zewnętrznych.
3. Wykorzystaniem funkcji Planera oraz Asystenta Kontroli.
4. Wykorzystaniem Modułu ADOK wspierającego działania związane z kontrolą nieczystości ciekłych.

Warsztaty odbędą się w terminie: 12 lipca 2023 r. o godzinie 10:00.
Koszt udziału jednej osoby to 100 zł netto + 23% VAT.

Aby zgłosić udział w szkoleniu należy wypełnić formualrz z poniższego linku i przesłać 
jego skan na adres: szkolenia@arisco.pl

FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Każda zgłoszona w ten sposób osoba otrzyma link do rejestracji online.


22.06.2023

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym bezpłatnym spotkaniu.

Tym razem podczas webinarium poruszymy następujące kwestie:

  • KADRY- prezentacja ewidencjonowania pracy zdalnej w programie Kadry (nowa opcja w programie),
  • KADRY- prezentacja istniejących zestawień dotyczących szkoleń BHP i badań okresowych w kontekście zakończenia stanu zagrożenia epidemiologicznego,
  • omówienie uprawnień w programach KADRY i PŁACE.

Wirtualne spotkanie zaplanowaliśmy na 4 lipca 2023 r., od godziny 10:00. 

Pozdrawiamy,
Zespół ARISCO



18.04.2023

Zapraszamy do udziału w webinarium, podczas którego zaprezentujemy możliwości jakie oferuje program Archiwum Zakładowe

Liczba miejsc jest ograniczona 
Webinarium jest w pełni darmowe, każdy uczestnik otrzyma po pokazie link do nagrania




Informacje o plikach cookies

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce.